حوادث غرق شدگی این بار یک جوان ۱۸ ساله قائم‌شهری

رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: یک جوان ۱۸ ساله قائمشهری به خاطر شنا در منطقه ممنوعه دریای خزر در ساحل بابلسر جان خود را از دست داد.

به گزارش مملکت آنلاین، سید میثم طبری بیان داشت: این جوان قائمشهری در پارکینگ صفر ساحل بابلسر در منطقه ممنوعه شنا غرق شد و ناجیان غریق جنازه وی را در پارکینگ هشت کشف کردند.

رئیس هیات نجات غریق بابلسر افزود : باوجود تلاش ناجیان غریق که آمار فوتی‌ها را در سال جاری بسیار کاهش دادند برخی مسافران در روزهای اخیر به هیچ عنوان به هشدارها توجه نمی‌کنند.

وی ادامه داد: برخی از مسافران با نجیان غریق ما درگیر می‌شوند تا در مناطق شنا ممنوع یا جلوتر از حد مجاز در دریا شنا کنند.

طبری افزود: ۱۱۶ ناجی غریق در ساحل بابلسر فعال هستند که در طرح دریای امسال توانستند ۴۰۰ نفر را از غرق شدگی نجات دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر