آتش‌سوزی یک آپارتمان در ارومیه با نجات ۲۰ نفر اطفا شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: عصر امروز آتش سوزی در خیابان شهید بهشتی (دانشکده) در ساختمان‌های پل قویون روی داد که با واکنش سریع آتش‌نشان این حریق با نجات ۲۰ نفر اطفا شد.

آتش‌سوزی یک آپارتمان در ارومیه با نجات ۲۰ نفر اطفا شد

به گزارش مملکت آنلاین، حسین سرباز رشید  با اشاره به آتش سوزی در ساختمان‌های پل قویون اظهار کرد: نیروی‌های آتش‌نشان پس از ‌ دریافت اولین هشدار آتش سوزی از پایگاه مرکزی سریعا به سمت شعله‌های افروز حرکت کرده و اقدام به خاموشی آتش کردند.

وی مسوولیت اصلی آتش نشانان را مهار سرکشی آتش قبل از گسترش و سرایت دانست و اظهار کرد: حضور به موقع آتش نشانان در محل آتش سوزی علاوه بر اطفای حریق، موجب عدم سرایت آتش به نقاط دیگر می‌شود.

سرباز رشید افزود: دقایقی پیش منزلی در آپارتمان‌های پل قویون ارومیه در طبقه هفت تا ۱۰ دچار حریق شده بود که با حضور به موقع آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲، چهار و هفت مهار و خاموش شد.

وی اضافه کرد: شهروندان ارومیه طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی به موقع این حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی سریعا تیم اطفای حریق ایستگاه‌های آماده باش را به محل حادثه واقع در خیابان شهید بهشتی و آپارتمان‌های پل قویون اعزام کرد.

سرباز رشید گفت: ۱۵ آتش نشان با استفاده از نردبان هیدرولیکی آتش را خاموش و حدود ۲۰ نفر محبوس که اکثریت سالمند و ‌ناتوان بودند را از دود و آتش امروز نجات دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر