بعد از پنج ساعت تاخیر، پرواز معراج از تهران به نجف به فردا موکول شد!

پرواز هواپیمایی معراج که قرار بود ساعت ۱۷ روز جمعه انجام شود، با تاخیر چندین ساعته مواجه شده و روابط عمومی این شرکت گفت که پرواز صبح شنبه انجام خواهد شد.

بعد از پنج ساعت تاخیر، پرواز معراج از تهران به نجف به فردا موکول شد!

به گزارش مملکت آنلاین، یکی از مسافران پرواز معراج به شماره ۴۸۰۳ از مبدا فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد نجف، از تاخیر این پرواز خبر داد و گفت: این پرواز قرار بوده ساعت ۱۷:۴۵ تهران را به مقصد نجف ترک کند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

وی توضیح داد: در شرایطی که فرآیند تحویل پاسپورت‌ها و چک‌این انجام شده بود و ما منتظر اعلام برای سوار شدن به هواپیما بودیم، اعلام شد که هواپیما دچار مشکل شده و قرار است مسافران فردا صبح با پرواز جایگزین به نجف اعزام شوند.

در این خصوص میرسمیعی -روابط عمومی شرکت هواپیمایی معراج- گفت: از بخش بازرگانی در فرودگاه حاضر بودند و طبق دستورالعمل حقوق مسافر برخورد کردند. در حال حاضر هم مسافران به سمت هتل هدایت می‌شوند که آنجا پذیرایی شده و استراحت کنند و پرواز حدود ساعت ۷ صبح شنبه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: علت تاخیر این بوده که یکی از هواپیماهای ما قرار بوده از مسکو برگرده و این پرواز را انجام دهد که در مسکو یکی از موتورهایش دچار مشکل شده و روشن نشده است. تیم فنی عازم شده که شرایط را بررسی کند و به محض اینکه ایراد برطرف شود، یا با اولین هواپیمایی که از مسیرهای دیگر برگردد، پرواز جایگزین به نجف انجام خواهد شد.

میرسمیعی توضیح داد:  پرواز چارتر بوده و ما ارتباط مستقیم با مسافران نداشتیم و فرآیند اطلاع‌رسانی به مسافران دیر انجام شده و تعدادی از مسافران به ترمینال رسیده بودند. البته مشکل هم دقیقه نودی و زمانی‌که هواپیما مسکو را به سمت فرودگاه امام ترک می‌کرده پیش آمده و زمانی برای اطلاع‌رسانی وجود نداشته، در حالی که شرایط قبلی هواپیما طبیعی بوده و هیچ ایراد خاصی نداشته است. 

او خاطرنشان کرد:‌ در بحث جبران خسارت هم طبق منشور حقوق مسافر اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر