دلیل حادثه رانندگی صدرا شیراز مشخص شد: عدم توانایی راننده در کنترل خودرو

رئیس پلیس راهور شیراز گفت: علت برخورد خودرو ۲۰۶ در شهر جدید صدرا با ۹ شهروند، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث توسط راننده زن این خودرو تشخیص داده شده است.

دلیل حادثه رانندگی صدرا شیراز مشخص شد: عدم توانایی راننده در کنترل خودرو

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ حمید کریمی افزود: راننده خودرو پژو ۲۰۶ خانم بوده است و بلوار مولانای صدرا نیز شیب تندی دارد که این خودرو به هر علتی یکباره خاموش می‌شود.

وی ادامه داد: سیستم ترمز این خودرو برقی است و پس از خاموش شدن خودرو سیستم ترمز از کار افتاده و به علت شیب تند خیابان خودرو از کنترل خارج و به عقب حرکت کرده و با سرعت به شهروندانی که در صف نانوایی نشسته بودند برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور شیراز اضافه کرد: علت این تصادف عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث تشخیص داده شده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مصرف مواد مخدر یا مشروبات الکلی از سوی راننده ،این فرضیه را کاملا رد کرد و گفت: ۹ نفر در این رخداد دچار مصدومیت می شوند که پنج نفر در صحنه توسط عوامل اورژانس به‌صورت سرپایی درمان و در نهایت چهار نفر از مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند.

کریمی تاکید کرد: به گفته عوامل درمانی حال عمومی چهار مصدوم این حادثه که به بیمارستان منتقل شدند خوب است و به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهند شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس پیش تر به خبرنگاران گفت: این حادثه در ساعت ۱۷:۲۷ شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ در بلوار مولانا شهر صدرا به وقوع پیوست.

انتهای پیام/

ارسال نظر