در پیشوا، گروگان ۲۴ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان پیشوا، گروگان ۲۴ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

در پیشوا، گروگان ۲۴ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت

به گزارش مملکت آنلاین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ظهر پنجشنبه ۱۵ تیر ماه در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان پیشوا بلافاصله ماموران آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی ناشناس و با تهدید و قدرت نمایی، جوانی ۲۴ ساله را با یک دستگاه خودروی ال ۹۰ ربوده و از محل متواری شده اند، بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی با این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

القاصی مهر تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده ضمن هماهنگی و اخذ دستور قضائی به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که ۴ برادر بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی و دستگیری آدم ربایان پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر