غرق شدن یک دختر در رودخانه‌ای در باغملک

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ یک دختر بر اثر غرق‌شدگی در رودخانه علاء باغملک خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، عارف شرهانی اظهار کرد: شامگاه یکشنبه (۱۳ فروردین‌ماه) غرق‌شدگی یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه علاء در روستای بگونی باغملک گزارش شد.

وی افزود: متاسفانه در پی این حادثه، این دختر نوجوان جان باخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر