عربستان تولید نفت خود را افزایش نمی‌دهد

وزیر انرژی عربستان، بررسی افزایش تولید نفت میان ریاض و دیگر تولید کنندگان نفت را قاطعانه رد کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان، بررسی افزایش تولید نفت میان ریاض و دیگر تولید کنندگان نفت را قاطعانه رد کرد.

وی اعلام کرد که گزارشات مطرح شده در خصوص بررسی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای به صورت روزانه میان عربستان و اوپک پلاس درست نیست.

وی در تشریح این موضع گیری گفت: پر واضح بوده و برکسی پوشیده نیست که اوپک پلاس هیچ گونه تصمیمی را پیش از نشست خود بررسی نمی کند.

بن سلمان تصریح کرد: تصمیم به کاهش ۲ میلیون بشکه در روز که از سوی اوپک پلاس اتخاذ شد، تا پایان سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد یافت.

وزیر انرژی عربستان افزود: اگر نیاز به اتخاذ اقدامات بیشتری برای کاهش تولید برای بازگشت تعادل میان عرضه و تقاضای نفت باشد، ما آمادگی کامل داریم که در این صورت وارد عمل شویم.

انتهای پیام/

منبع: الجزیره

ارسال نظر