رهبر اکثریت سنای آمریکا: دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر شکست خواهند خورد

پایگاه خبری آکسیوس گزارشی را منتشر کرد که در آن رهبر اکثریت دموکرات‌های سنای آمریکا از احتمال بالای شکست دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای این کشور خبر داده است.

رهبر اکثریت سنای آمریکا: دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر شکست خواهند خورد

به گزارش مملکت آنلاین، چاک شومر، رهبر دموکرات‌های سنای آمریکا اواسط این هفته به طور خصوصی به سناتورهای همکار خود گفت که دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده شکست خواهند خورد و همچنین افزود که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا "در خطر" است.

اظهارات شومر علی‌رغم گفته‌های قبلی پلوسی مبنی براینکه "دموکرات‌ها کرسی‌های بیشتری را تصاحب خواهند کرد" در تضاد است.

چاک شومر که بارها از اطمینان درخصوص پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای ماه نوامبر آمریکا اظهار نظر کرده بود، این بار عنوان داشت که جمهوری‌خواهان ۶۰ درصد شانس پیروزی در این انتخابات را دارند.

در همین راستا، پایگاه خبری اینسایدر نوشت که انتظار می‌رود جمهوری خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای ماه نوامبر پیروز شوند، اما این درحالیست که در سنا، دموکرات‌ها به طورفزاینده‌ای نسبت به پیروزی خود خوشبین هستند.

نتایج نظرسنجی «آسوشیتدپرس – مرکز نورک برای تحقیقات روابط عمومی» نشان می‌دهد، حمایت از جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا از پایین‌ترین حد (۳۶ درصد) در ماه ژوئیه به ۴۵ درصد بازیابی شد که بخش اعظم آن حاصل افزایش حمایت از دموکرات‌ها فقط دو ماه مانده به انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر