مجمع جهانی بیداری اسلامی: مبارزه با اشغالگران، حق مشروع مردم فلسطین است

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسجدالاقصی را محکوم کرد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی: مبارزه با اشغالگران، حق مشروع مردم فلسطین است

به گزارش مملکت آنلاین، مجمع جهانی بیداری اسلامی طی بیانیه ای ضمن محکوم نمودن حملات رژیم غاصب صهیونیستی و هتک حرمت نمازگزاران مظلوم در مسجد الاقصی تاکید کرد: چشم‌های مسلمانان جهان بار دیگر در روزهای اخیر شاهد هتک حرمت ارزش های مقدس آنان و تعرض به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان توسط نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بود و مجمع جهانی بیداری اسلامی این اقدامات تجاوزگرانه و جنایات جدید رژیم صهیونیستی را محکوم و مقاومت ملت فلسطین در برابر صهیونیست ها را ستایش می‌نماید.

بی شک مبارزه با اشغالگران، حق مشروع، بدیهی و طبیعی مردم بی دفاع فلسطین و پاسخی در قبال تعرض های مکررصهیونیست‌ها به اماکن مقدسه بیت المقدس و جنایات و تجاوزات مستمر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردمی است که تحت مضایق و محرومیت‌های شدید در قدس شریف و سایر اراضی فلسطین قرار دارند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر لزوم واکنش جهانی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بار دیگر از همه ملتها، نخبگان و مجامع بین المللی و اسلامی می‌خواهد تا در جهت تامین امنیت مردم فلسطین بر اساس اصل دفاع مشروع از خود در مقابل اشغال و تروریسم رژیم آپارتاید صهیونیستی، عمل کرده و مانع تجاوزات و جنایات وحشیانه صهیونیستها در فلسطین شوند که بر اساس وعده الهی پیروزی با مردم فلسطین است و امت اسلامی شاهد مجازات عوامل این جنایات خواهد بود. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

ارسال نظر