حمله روسیه به غیرنظامیان در حال خروج اوکراین

روسیه به غیرنظامیان اوکراینی در حال خروج نیز رحم نکرد.

حمله روسیه به غیرنظامیان در حال خروج اوکراین

به گزارش مملکت آنلاین،  بی بی سی نوشت: شرکت ملی راه آهن اوکراین میگوید که یک قطار مسافربری که حامل غیرنظامیانی بوده که در حال فرار از شرق اوکراین بودند، مورد حمله نیروهای روسی قرار گرفته است.

براساس این گزارش کمک راننده قطار کشته شده است و یک مامور دیگر هم مجروح شده که به بیمارستان منتقل شده است.

این قطار در حال نزدیک شدن به ایستگاه بروشین در منطقه دونتسک در شرق اوکراین بوده است.

قطار قصد داشته مسافرانی را که در حال تخلیه مناطق دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین هستند، در ایستگاه لیمان سوار کند که حدود صد کودک در میان آنها هستند.

این شرکت می‌گوید "همه تلاش خود را می‌کند" تا همه مسافران، کارکنان و افرادی که از قطار پیاده شدند را از این ایستگاه جا به جا کند.

اوکراین: هفت غیرنظامی در گلوله‌باران نیروهای روسیه به کریدورهای بشردوستانه کشته شدند

یورونیوز نوشت: وزارت دفاع اوکراین اعلام کرد که هفت غیرنظامی اوکراینی از جمله یک کودک در اثر گلوله‌باران کریدورهای بشردوستانه از سوی روسیه کشته شدند و این کاروان را مجبور به بازگشت کردند.
طبق گزارش مقام‌های اوکراینی، این هفت نفر از جمله صدها نفری بودند که سعی کردند از روستای پرموها در ۲۰ کیلومتری شمال کی‌یف فرار کنند. این گزارش اضافه می‌کند که تعداد نامعلومی در این گلوله باران زخمی شده‌اند.
مسکو گفته است که کریدورهای بشردوستانه خارج از مناطق درگیری ایجاد می‌کند اما مقامات اوکراینی، روسیه را به ایجاد اختلال در این مسیرها و شلیک به غیرنظامیان متهم کرده‌اند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر