طالبان: مخالفان را در دایکندی گردن می زنیم

فرمانده طالبان در دایکندی اعلام کرد: مخالفت‌ها علیه طالبان در حال افزایش است و مخالفان را گردن می‌زنیم.

به گزارش مملکت آنلاین، ملا صدیق‌الله عابد، فرمانده پلیس طالبان در دایکندی، به ساکنان این استان هشدار داد کسانی‌ را که در برابر طالبان مخالفت و ایستادگی کنند، گردن می‌زند.

فرمانده پلیس طالبان در دایکندی، در دیدار با علما، بزرگان و متنفذان قومی دایکندی آنان را تهدید کرد که هرگونه مخالفت با طالبان با برخورد سخت این گروه مواجه خواهد شد.

مولوی عابد گفت: «هر کسی که تصمیم داشته باشد با امارت اسلامی مخالفت کند، بدون ملاحظه اینکه کیست و از کدام قوم است، گردن زده خواهد شد.»

او علاوه بر هشدار به افراد ضد طالبان، از بدتر شدن وضعیت امنیتی و افزایش مخالفان امارت طالبان در دایکندی نیز سخن گفت.

فرمانده طالبان تایید کرد: «از وضعیت بد امنیتی دایکندی، بیشتر شدن مخالفان و برنامه‌های مشکوک خبرهایی به گوش می‌رسد. ما از همه آن‌ها آگاهیم و به آنان هشدار می‌دهیم دست از مخالفت بردارند؛ وگرنه کشته خواهند شد.»

انتهای پیام/

منبع: ایندپندنت

ارسال نظر