ولیعهد عربستان سعودی خواستار برقراری ارتباط با ایران شد

ولیعهد عربستان سعودی گفت: خواهان روابط خوب با ایران هستیم.

به گزارش مملکت آنلاین، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در یک مصاحبه تلویزیونی با لحنی "مسالمت جویانه" درباره ایران گفت: «ایران کشور همسایه ماست و تمام آن چیزی که ما خواهان آن هستیم داشتن روابط خوب و خاص با ایران است.»

ولیعهد عربستان در این مصاحبه که شامگاه سه‌شنبه ۲۷ آوریل منتشر شد، گفت: «ما نمی‌خواهیم که وضعیت ایران سخت‌تر شود، برعکس ما خواهان آن هستیم که ایران رشد کند و برای منطقه و جهان رفاه و آرامش بیاورد.»

به گفته بن سلمان، ریاض در حال همکاری با شرکای منطقه‌ای و جهانی خود است تا راه حلی برای "رفتارهای منفی" تهران پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر