مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق:

اشغالگران تحت پوشش «ناتو» در عراق فعالیت می‌کنند

مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در سخنانی تأکید کرد: اشغالگران تحت پوشش ناتو در عراق فعالیت می کنند و به همین دلیل، حملات گروه های مقاومت علیه آنها افزایش می یابد.

به گزارش مملکت آنلاین، «ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق در سخنانی تأکید کرد: حضور نیروهای اشغالگر که تحت پوشش ناتو فعالیت می‌کنند، باعث می‌شود تا حملات گروه‌های مقاومت علیه اشغالگران افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، وی همچنین گفت: امیدواریم نمایندگان پارلمان عراق با مزدورانی که در راستای فرقه گرایی گام برمی دارند، برخورد کنند. العسکری در ادامه همچنین به اقدامات خصمانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در عراق اشاره کرد.

در همین ارتباط، مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق تصریح کرد: مثلث صهیونیسم، آمریکا و عربستان مسئول تشدید حملات جنایتکارانه علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی عراق هستند.

روز گذشته نیز محمد کریم، نماینده پارلمان عراق از تداوم حضور نظامی آمریکا در عراق به شدت انتقاد کرده بود. وی گفته بود: مصوبه پارلمان عراق مبنی بر لزوم خروج تمامی نظامیان بیگانه از خاک این کشور هنوز پابرجاست و به همین دلیل، آمریکایی‌ها موظف به خروج از خاک عراق هستند.

این نماینده پارلمان عراق در ادامه یادآور شد: در حال حاضر ایالات متحده آمریکا به دنبال طولانی‌تر کردن حضور خود در خاک عراق است و ما در رابطه با این تلاش‌ها به دولت بغداد هشدار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: هدف آمریکا از ابقای نیروهای نظامی این کشور در خاک عراق تأمین منافع واشنگتن در سطح منطقه است. پیشتر، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق گفته بود: مواضع آن در قبال آمریکایی‌ها کاملاً روشن است. ما معتقد هستیم که نظامیان آمریکا باید از خاک عراق خارج شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر