پیام تبریک نوروزی حاکم دبی به دو زبان

حاکم دبی در پیامی اینستاگرامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش مملکت آنلاین، شیخ محمد نخست وزیر امارات و حاکم دبی با انتشار دو استوری به فارسی و عربی، عید نوروز را تبریک گفت.

در متن فارسی این پیام تبریک آمده است:

«ما به تمام کسانی که نوروز را جشن می‌گیرند، تبریک می‌گوییم ... برای شما طلب خیر، سالی پربرکت و مملوء از کامیابی را آرزو می‌کنیم... به امید اینکه این بهار برای همه بهاری پر از عشق،صبح و سعادت باشد، انشاالله ...»

Capture

انتهای پیام/

ارسال نظر