ادامه تجاوزگری‌های ترکیه در شمال سوریه

حملات نیرو‌های اشغالگر ترکیه و مزدوران آن‌ها به مناطق مختلف در شمال سوریه و تلاش برای کوچاندن اهالی این مناطق برای ترکیزه کردن آن‌ها همچنان ادامه دارد.

ادامه تجاوزگری‌های ترکیه در شمال سوریه

به گزارش مملکت آنلاین، نیرو‌های اشغالگر ترکیه و تروریست‌های مزدور آن به حملات راکتی خود به تل رفعت و تعدادی از روستا‌های حومه شمالی حلب ادامه می‌دهند.

رژیم ترکیه از زمان اشغال سوریه به ارتکاب هولناک‌ترین جنایات علیه ملت سوریه ادامه می‌دهد و به رغم محکومیت شدید اقدامات رژیم رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و مزدوران آن، این تجاوزات روزانه به یکی از ویژگی‌های این رژیم تبدیل شده است که برای ترکیزه کردن مناطق تحت اشغال خود در سوریه و کوچاندن اهالی آن ادامه می‌دهد.

نیرو‌های رژیم ترکیه در جدیدترین جنایت خود یک کودک سوری را در یکی از روستا‌های حومه ابو راسین نزدیک مرز‌های سوریه و ترکیه به شهادت رساندند.

این جنایت از جمله جنایاتی است که نیرو‌های مرزی ترکیه عمدا علیه سوری‌ها مرتکب می‌شوند این در حالیست که تجاوزات روزانه به شهرها، روستا‌ها و مناطق مختلف نیز با استفاده از راکت ادامه دارد که آخرین آن‌ها حمله راکتی نیرو‌های اشغالگر ترکیه و مزدوران آن‌ها به تل رفعت و تعدادی از روستا‌ها در حومه شمالی حلب است که خساراتی به منازل مردم و تاسیسات عمومی وارد کرد.

سیاست ترکیزه کردن مناطق تحت اشغال نیرو‌های ترکیه در سوریه و کوچاندن اهالی این مناطق و تنگ کردن عرصه بر آن‌ها و گرفتن اموال آن‌ها و شکنجه آن‌ها در زندان‌های رژیم ترکیه و داخل اردوگاه‌ها برای واداشتن آن‌ها به کوچ و اسکان مزدوران به جای آن‌ها سیاستی نژادپرستانه است که رژیم اردوغان به نفع نظام و مزدوران خود آن را اجرا می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر