روسیه: سیاست‌های تحریمی آمریکا به نتیجه نمی‌رسد

دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: آمریکا و کشورهایی که به اعمال تحریم ها وابسته هستند باید درک کنند که چنین سیاستی هیچ تأثیری ندارد.

روسیه: سیاست‌های تحریمی آمریکا به نتیجه نمی‌رسد

به گزارش مملکت آنلاین، پسکوف روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران  با استناد به اطلاعات رویترز خاطرنشان کرد که ایالات متحده ممکن است تحریم های جدید علیه روسیه را امروز دوم مارس اعلام کند.

وی تصریح کرد: احتمالاً زمان آن رسیده است که آنها فکر کنند که آیا با ادامه این سیاست به هدفهای دست می یابند یا اینکه بدتر می شود؟ و اینکه آیا آنها خود دلیلی برای وخامت امور بین المللی هستند؟

وی سپس ابراز اطمینان کرد که» "این سیاست به هدف خود نمی رسد. "

«رویترز» شامگاه دوشنبه به نقل از سه منبع مطلع نوشت که انتظار می‌رود آمریکا به‌زودی تحریم‌هایی را به بهانه مسمومیت و سپس بازداشت ناوالنی، بر اشخاص و نهادهای روسیه اعمال کند.

آمریکا تاکنون بیش از ۹۰ بسته تحریمی در مورد روسیه در عرصه های مالی و اقتصادی وضع کرده و صدها شهروند روس بویژه مقام های این کشور در فهرست های تحریمی آمریکا قرار دارند.  

پیشتر ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره احتمال اعمال تحریم علیه روسیه توسط آمریکا و کشورهای اروپایی در ارتباط با پرونده ناوالنی گفت: «دلیل تحریم برای آنها مهم نیست، آنها این دلایل را می سازند».


انتهای پیام/

ارسال نظر