یک فعال اقتصادی:

عربستان در حال ساخت بزرگ‌ترین کارخانه هیدروژن سبز است

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: عربستان در حال ساخت بزرگترین کارخانه هیدروژن سبز جهان در شهر نئوم است تا از انرژی خورشیدی و بادی به عنوان بزرگترین صادر کننده هیدروژن جهان تبدیل شود.

به گزارش مملکت آنلاین، فرشید فرزانگان با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت:

"کشورهای عربی که از تولیدکنندگان بزرگ نفت جهان هستند این روزها در حال رقابت بر سر رهبری جهانی تولید هیدروژن و انرژی‌های نو هستند.

عربستان در حال ساخت بزرگترین کارخانه هیدروژن سبز جهان در شهر نئوم است تا از انرژی خورشیدی و بادی به عنوان بزرگترین صادر کننده هیدروژن جهان تبدیل شود. "


انتهای پیام/

ارسال نظر