هشدار وزیر امنیت داخلی آمریکا به موج نفرت پراکنی در آمریکا

آلخاندرو مایورکاس وزیر امنیت داخلی آمریکا؛ مبارزه با نفرت پراکنی و خطر تروریسم داخلی را اصلی ترین برنامه دولت آمریکا برای نجات این کشور اعلام کرد.

هشدار وزیر امنیت داخلی آمریکا به موج نفرت پراکنی در آمریکا

به گزارش مملکت آنلاین،  وزیر امنیت داخلی آمریکا تروریسم داخلی را از بزرگترین تهدیداتی برشمرد که این کشور با آن ها مواجه است.

آلخاندرو مایورکاس که کوبایی تبار است، دیروز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه سی سی ان گفت: والدینم من و خواهرم را به اینجا آوردند تا از آزادی برخوردار باشیم، تا از فرصت هایی برخوردار باشیم که یک دموکراسی فراهم می کند. پایتخت یکی از ستون های دموکراسی ما به شمار می رود. مشاهده یورش و تهاجم به کنگره آمریکا و اقدامات هولناک ششم ژانویه، نه تنها برای خود من دردناک بود، بلکه مرا بیش از پیش متعهد کرد تا تلاش هایمان را دو چندان کنیم و با نفرت پراکنی و چیزی که بزرگترین تهدید حال حاضر ما و سرزمینمان است، یعنی خطر تروریسم داخلی مبارزه کنیم. "

وزیر امنیت داخلی آمریکا در بخش دیگری از این مصاحبه درباره شدت و عمق این تهدید نیز گفت: "من می دانم که این تهدید، خطری مزمن است. این تهدید، مشخصاً به دنبال اتفاقات ششم ژانویه، به طرز وحشتناکی خود را نشان داد. خطر تروریسم داخلی زمینه ساز آن اتفاقات بود و امروز نیز همچنان وجود دارد. کاری که ما در وزارت امنیت داخلی انجام می دهیم، این است که اطلاعات در این زمینه را جمع آوری کنیم و در اختیار دیگر نهاد های ذیربط قرار می دهیم. ما نه فقط در وزارت امنیت داخلی و دیگر نهاد های فدرال بلکه در همه دولت های ایالتی سراسر کشور با نفرت انگیزی و خشونت توأم با آن مبارزه می کنیم. "

انتهای پیام/

ارسال نظر