۱۷ سرکرده داعش در عراق کشته شدند

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن ۱۷ سرکرده گروه تروریستی داعش در این کشور خبر داد.

۱۷ سرکرده داعش در عراق کشته شدند

به گزارش مملکت آنلاین، سخنگوی نیروهای مسلح عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی این کشور با انجام یک عملیات مشترک از جمله جانشین خلیفه داعش و والی این گروه تروریستی در عراق را سر به نیست کردند.

وی گفت: «با دستور مستقیم مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، نیروهای امنیتی ما موفق به کشتن تروریستی به نام (جبار سلمان علی فرحان العیساوی/ ملقب به ابویاسر العیساوی) شدند».

سخنگوی نیروهای مسلح عراق تأکید کرد که نیروهای امنیتی در ادامه عملیاتی که از ماه سپتامبر گذشته آغاز و تا ژانویه امسال ادامه داشته است، تلاش‌های اطلاعاتی خود برای تعقیب عناصر داعش را افزایش داده و در جریان آن توانستند ۱۷ تن از سرکردگان داعش را به هلاکت برسانند.

وی افزود: «شاخص‌ترین آنها تروریست (لایق محمد داود البیاتی/ ملقب به شلعیان وابوریتاج)، (غسان نجم صالح احمد العبیدی / ملقب به ابو ملک)  مسئول گروه‌های داعش در کرکوک، تروریست (معروف به ابوصادق) والی کردستان، تروریست (علی خلف حنو البیاتی) و برادرش (سالم خلف حنو البیاتی)، تروریست (ناظم محمد احمد العلکاوی)، تروریست (راجی حسن خلف شحاذه اللهیبی) و برادر تروریست (ناجی حسن خلف شحاذه اللهیبی) است.

روز پنجشنبه هفته گذشته دو عامل انتحاری خود را در میدان الطیران واقع در مرکز بغداد منفجر کردند که در پی آن ۳۲ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ نفر زخمی شدند که گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجارها را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

منبع: اسپوتنیک

ارسال نظر