درخواست فلسطین از بهداشت جهانی برای واکسیناسیون اسرای فلسطینی

وزارت بهداشت فلسطین خواستار تشکیل یک کمیته پزشکی متشکل از سازمان جهانی بهداشت و کمیته صلیب سرخ جهانی شده تا بر واکسیناسیون ضد کرونا اسرای فلسطینی نظارت داشته باشند.

درخواست فلسطین از بهداشت جهانی برای واکسیناسیون اسرای فلسطینی

به گزارش مملکت آنلاین، این درخواست در حالی مطرح می شود که بنابر اطلاعات، مسؤولان زندان های رژیم صهیونیستی از اسرای فلسطینی که تمایل دارند واکسن کرونا دریافت کنند فهرستی تهیه کرده اند.

از سوی دیگر برخی منابع گزارش داده بودند که ممکن است رژیم صهیونیستی برای آزمایش انسانی واکسن های خود از اسرای فلسطینی استفاده کند.

پیش تر حسن عبد ربه مشاور رسانه‌ای سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرده بود که تا کنون ۱۴۰ اسیر فلسطینی به کرونا مبتلا شده اند.

سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی در آخرین آمارهای خود به مناسبت ۱۷ آوریل ( ۲۹ فروردین) روز اسیر فلسطینی شمار این افراد را ۶ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد که ۵۷ نفر از نصیرن زن و ۳۰۰ نفر کودک هستند و بیش از ۵۰۰ نفر از نصیرن نیز بدون محاکمه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند.

۱۳ نفر از اسرا نیز نماینده منتخب مردم در مجلس فلسطین هستند که از سوی نظامیان این رژیم بازداشت شده و همه این افراد در ۲۲ زندان در فلسطین اشغالی نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر