ایران حداقل ۱۰۰ پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران حداقل ۱۰۰ پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است.

به گزارش مملکت آنلاین، «اِفی دفرین» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه مدعی شد که ایران بیش از ۱۰۰ پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است.

او گفته رژیم صهیونیستی در تلاش برای مقابله با این پهپادهاست.

این پهپادها چند ساعت طول می‌کشد تا به سرزمین‌های اشغالی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر