نخست وزیر پاکستان به ایران آمد

نخست وزیر پاکستان وارد تهران شد.

به گزارش مملکت آنلاین، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دقایقی پیش در راس هیاتی بلندپایه وارد تهران شد و مورد استقبال اسکندر مومنی وزیر کشور قرار گرفت.

وی تا ساعاتی دیگر با مسعود پزشکیان درباره مسائل دوجانبه و منطقه‌ای دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر