ترامپ: اروپایی‌ها از انرژی آمریکا استفاده کنند

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اجلاس داووس گفت که از اروپایی‌ها می‌خواهم از منابع گسترده انرژی آمریکا استفاده کنند.

به گزارش مملکت‌آنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اجلاس داووس به سخنرانی پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا در سخنانش در اجلاس داووس با تعریف و تمجید از عملکرد دولت خود گفت که اکنون آمریکا بزرگتر، بهتر و قوی‌تر از هر زمان دیگری است. و طبقه متوسط در آمریکا بیش از دیگران از آن بهره برده‌اند.

وی در ادامه به مسئله بیکاری در کشورش اشاره کرد و مدعی شد که میزان بیکاری در بین زن‌ها به پائین‌ترین سطح بعد از سال 1953 رسیده است.

ترامپ آمریکا را بزرگترین تولید کننده انرژی در دنیا از قبیل نفت و گاز معرفی کرد و از اروپایی‌ها خواست تا از منابع گسترده انرژی آمریکا استفاده کنند.

وی همچنین از توافق با چین،‌ کانادا و مکزیک به عنوان توافق‌های قرن 21 نام برد و از کشورهای دنیا خواست که در اقتصاد از آمریکا پیروی کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر