بن‌سلمان حامل پیام برادرش به ترامپ بود

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی، که به واشنگتن سفر کرده است، در دیدار با رئیس‌جمهوری آمریکا، حامل پیام ولیعهد کشورش به او بود.

بن‌سلمان حامل پیام برادرش به ترامپ بود

به گزارش مملکت‌آنلاین، «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع و بردار ولیعهد عربستان سعودی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: طبق توصیه‌های ولیعهد( محمد بن سلمان) با «دونالد ترامپ» دیدار کردم و حامل پیام وی به ترامپ بود. با ترامپ همچنین درباره انواع همکاری‌ها، هماهنگی‌ها و اقدام مشترک میان دو کشور دوست در زمینه‌های مختلف گفت‌وگو کردم.

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی، بدون اشاره به جزئیات پیام محمد بن‌سلمان به ترامپ، اظهار کرد که با رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین درباره تلاش‌های مشترک برای رویارویی با چالش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرده است.

در این دیدار «ربرات اوبراین» مشاور امنیت ملی و «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا حضور داشتند.

خالد بن سلمان پیشتر نیز از دیدارش با وزیران دفاع و خارجه آمریکا در واشنگتن خبر داد.

سفر معاون وزیر دفاع عربستان سعودی به آمریکا در شرایطی انجام شد که تنش در منطقه به‌ویژه میان ایران و آمریکا، به دلیل حمله جنگنده‌های ارتش تروریست آمریکا به خودروی حامل سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و همرزمانش و به شهادت رساندن آنها، به اوج رسیده است.

تهدیدهای مقام‌های ایران برای گرفتن انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش از آمریکا، ترس و وحشت را به دل آمریکایی‌ها و همپیمانان منطقه‌ای آن انداخته است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر