پاسخ مقتدی صدر به تهدیدهای ترامپ: سلاحت از نیش پشه ضعیف‌تر است

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق خطاب به رئیس جمهور آمریکا که عراق را تهدید کرده بود گفت که خانه تو از خانه عنکبوت سست‌تر و سلاحت از نیش پشه ضعیف‌تر است.

پاسخ مقتدی صدر به تهدیدهای ترامپ: سلاحت از نیش پشه ضعیف‌تر است

به گزارش مملکت‌آنلاین، در پیام مقتدی صدر آمده است:

ای کاباره‌چی و قمار باز و صاحب باشگاه‌های شبانه، ‌ آیا ملتی را به گرسنگی تهدید می‌کنی؟ آیا ملت‌ها را با گرسنگی، تحریم و محاصره تهدید می‌کنی؟ آیا گمان می‌کنی که پول حجاز (حاشیه خلیج فارس) به نفع تو خواهد بود؟ یا خیانتکاران و جاسوس‌هایت و زرادخانه سلاح و مهماتت یاری‌ات خواهند رساند؟

وی با بیان این که خانه تو سست‌تر از خانه عنکبوت است، افزود:سلاحت از نیش پشه ضعیف‌تر وصدا و توئیترت زشت تر از صدای الاغ است.

صدر خطاب به ترامپ افزود: (در صورت حمله) تو با سپاهی روبه رو خواهی شد که ابتدای آن در بصره و انتهای آن در دهوک (شمال عراق) قرار خواهد داشت.

رهبر معنوی فراکسیون سائرون با اشاره به شکست آمریکا و طرح این کشور در عراق خطاب به ترامپ افزود: کسی که دیروز ادعای آزادسازی عراق را داشت، امروز در تلاش است که ملت‌های منطقه را به زانو درآورد.

sad

وی ادامه داد: آن کس که دیروز دنبال محبوبیت ملت‌ها بود، امروز خوار و ذلیل از عراق بیرون خواهد رفت.

صدر افزود: اگر بخواهم توصیه‌ای به تو داشته باشم، مانند رؤسای جمهوری آمریکای پیش از خود مباش، چرا که پشیمان خواهی شد.

وی در پایان گفت: ما شاگردان مکتب صلح هستیم، اگر تو خواستار صلح باشی. جنگجو هستیم، زمانی که بخواهی جنگی را به راه بیندازی.

صدر هفته گذشته نیز خواستار یکپارچگی احزاب عراقی برای اخراج اشغالگران آمریکایی شد و اعلام کرد که وی اجازه نخواهد داد که کشورش به میدانی برای تصفیه‌ سیاسی (کشورها) تبدیل شود.

رهبر معنوی ائتلاف سائرون در مجلس عراق در رشته پیام‌های توئیتری نوشت: ما در مورد عواقب تبدیل عراق به میدانی برای درگیری‌های منطقه‌ای و جهانی هشدار داده بودیم و اعلام کردیم که ملت ما تاب چنین رفتارهایی را ندارند.

لازم به ذکر است که این اظهارات صدر پس از ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس از فرماندهان الحشد الشعبی صورت می‌گیرد.

سپهبد سلیمانی و المهندس و هشت تن دیگر از همراهان آنها بامداد جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور ترامپ و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر