نتانیاهو به فعال جنجالی سعودی: کاش می‌توانستی در انتخابات لیکود مشارکت کنی!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اینکه فعال جنجالی سعودی نمی‌تواند در انتخابات ریاست حزب لیکود مشارکت کند، ابراز تاسف کرد.

نتانیاهو به فعال جنجالی سعودی: کاش می‌توانستی در انتخابات لیکود مشارکت کنی!

به گزارش مملکت‌آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه پنج‌شنبه در سخنانی اظهار کرد که ای کاش محمد سعود، فعال جنجالی شبکه‌های اجتماعی سعودی می‌توانست در انتخابات داخلی حزب لیکود مشارکت کند.

وی که در مقر ستاد انتخاباتی‌اش بود در تماسی تصویری با سعود به مزاح خطاب به او گفت: "این یک ضرر است که تو نمی‌توانی رأی دهی".

محمد سعود پیشتر در قالب گروهی رسانه‌ای به دعوت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، به سرزمین‌های اشغالی فلسطین رفته بود و در حین بازدید از قدس اشغالی، به دلیل مواضع ضد فلسطینی اخیرش توسط فلسطینی‌ها طرد شد.

اخراج خفت بار او از یک طرف و خشم عرب‌ها به ویژه فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی از سوی دیگر باعث شد که پادشاه سعودی در نمایش تبلیغاتی به وزارت کشور عربستان سعودی دستور دهد تابعیت وی سلب شود؛ چرا که به زعم دولت سعودی، حرکت و اظهارات او در خلاف مسیر سعودی‌ها بوده است.

این فعال جنجالی سعودی که از صهیونیست‌ها در برابر فلسطینی‌ها اعلام حمایت کرده بود در آخرین اقدام خود برای رژیم صهیونیستی در حمله به غزه آرزوی موفقیت کرد.

انتخابات درون حزبی لیکود پنج‌شنبه برگزار شد و با پایان رای گیری، بنیامین نتانیاهو، رهبر این حزب بر رقیب خود گدعون ساعر پیروز شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر