کیم جونگ اون: جنگ شود، کره جنوبی را اشغال می‌کنیم

رهبر کره شمالی، کره جنوبی را دشمن اصلی کشورش توصیف کرد و متعهد شد با استفاده از زور از پیونگ یانگ و صلح محافظت خواهد کرد.

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون با تاکید بر اینکه در صورت هرگونه درگیری نظامی میان پیونگ یانگ و سئول، کره جنوبی را اشغال خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این تنها راه عاقلانه‌ای است که از طریق آن می‌توان امنیت ابدی را برای کره شمالی و مردم آن تأمین کرده و صلح و ثبات را در شبه جزیره کره برقرار کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم همچنین در جریان بازدید از وزارت دفاع کره شمالی به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد تاسیس ارتش این کشور، خواستار آمادگی کامل رزمی مبتنی بر تقویت قدرت نظامی ارتش کره شمالی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر