آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: ایران سرعت تولید اورانیوم را کاهش داده است

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از کاهش سرعت تولید اورانیوم در ایران خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: ایران کماکان در حال افزایش میزان اورانیوم ۶۰ درصدی خود است، اما سرعت تولید این محصول را اندکی کاهش داده است. 

 وی می گوید کمی کاهش [در سرعت تولید اورانیوم ۶۰ درصدی مشاهده می‌شود. آن‌ها هنوز دارند به ذخایر خود اضافه می‌کنند، اما با سرعتی آهسته‌تر.

انتهای پیام/

ارسال نظر