پوتین، رهبر اپوزیسیون روسیه را به قطب شمال تبعید کرده است!

گروه بین‌الملل: پس از اینکه حدود ۳ هفته بود که خبری از رهبر اپوزیسیون روسیه نبود و نگرانی بسیاری از پایتخت‌های غربی و مقامات سازمان ملل را برانگیخت، خبرها حاکیست ولادیمیر پوتین دیکتاتور روسیه، این مخالف خود را به قطب شمال منتقل کرده است!

پوتین، رهبر اپوزیسیون روسیه را به قطب شمال تبعید کرده است!

به گزارش مملکت آنلاین، سخنگوی الکسی ناوالنی اعلام کرد، رهبر زندانی اپوزیسیون روسی، که حدود سه هفته از او خبری نبود، به یک اردوگاه کار در منطقه قطب شمال منتقل شد.

کیرا یارمیش در شبکه اجتماعی X گفت: "ما الکسی ناوالنی را پیدا کردیم. او اکنون در I-K-3 در مستعمره خارپ در منطقه خودمختار یامالوننتس است.

الکسی در سلامت کامل است." شهر کوچک خارپ با حدود ۵۰۰۰ نفر جمعیت در منطقه دورافتاده یامالوننتس در شمال روسیه واقع شده است. که در آن شرایط سختی برای بازداشتی‌ها حاکم است و معمولاً برای محکومان جرایم خطرناک اختصاص دارد!

ناوالنی، فعال ضد فساد و برجسته‌ترین مخالف ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، به اتهام «افراط‌گرایی»! در حال گذراندن حکم ۱۹ سال زندان است. از اوایل ماه دسامبر که او در یک منطقه واقع در منطقه ولادیمیر در ۲۵۰ کیلومتری مسکو زندانی بود، بستگان و همکارانش، خبری از او نداشتند.

ایوان ژدانوف، نزدیک به اپوزیسیون، در شبکه اجتماعی X گفت: «از ابتدا مشخص شد که مقامات می‌خواهند الکسی را به‌ویژه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری منزوی کنند» که برای مارس ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر