رئیس جمهوری چچن برای رفتن به فلسطین اعلام آمادگی کرد

رئیس جمهوری چچن گفت، خواستار پایان جنگ مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی است و برای رهبری یک هیات صلحبان برای فلسطین آماده است.

رئیس جمهوری چچن برای رفتن به فلسطین اعلام آمادگی کرد

به گزارش مملکت آنلاین، رمضان قدیروف، رهبر جمهوری چچن و متحد نزدیک کرملین با انتشار پستی در پیام رسان تلگرام خواستار پایان جنگ فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی شده و گفت، برای رهبری کردن یک هیات صلحبان اعزامی به فلسطین، آمادگی دارد.

به نوشته پایگاه «اوکراینسکا پراودا»، قدیروف در این پست نوشت: «ما کاملا از اقدامات فلسطین حمایت می‌کنیم. چون اسرائیل سرزمین آنها را تصرف کرده و حالا نیز دارد آنها را منزوی نگه می‌دارد. آنها هیچ آزادی بیانی ندارند. امروز من با این جنگ مخالفم و از همه می‌خواهم به این جنگ پایان داده و جلوی گسترش آن به سراسر جهان را بگیرند. این جنگ به همین آسانی‌ها پایان نخواهد یافت.»

قدیروف گفت: «من بار دیگر از همه مسلمانان، همه شهروندان و دولت ما می‌خواهم از حقیقت حمایت کرده و به این جنگ پایان دهند یا اینکه ما را در قالب یک هیات صلحبان به آنجا بفرستند. ما تصمیم خواهیم گرفت چه کسانی درست و چه کسانی نادرست هستند. ما آنهایی که به جنگ ادامه دهند را متوقف خواهیم کرد.»

رمضان قدیروف همچنین اظهار کرد، از رهبران کشورهای مسلمان می‌خواهد یک ائتلاف تشکیل داده و از کسانی که دوست می‌خوانند، از اروپا و کل غرب، بخواهند که نگذارند غیرنظامیان را به بهانه نابود کردن شبه نظامیان، بمباران کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر