نروژ هم روسیه را تحریم کرد

وزارت خارجه نروژ امروز در راستای اجرای دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، ۱۲۱ فرد و نهاد روسیه از جمله رییس‌ جمهور این کشور را تحریم کرد.

نروژ هم روسیه را تحریم کرد

به گزارش مملکت آنلاین، وزارت خارجه نروژ امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از وضع مجموعه جدیدی از تحریم ها علیه روسیه خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، نروژ مجموعه جدیدی از تحریم ها را علیه روسیه وضع کرد که بر اساس آن، ۳۴ نهاد حقوقی و ۸۷ شخص حقیقی از جمله «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور را هدف قرار داد.

بر اساس اعلام وزارت خارجه نروژ، مطابق با تصمیم های ضدروسی اتخاذ شده از سوی اتحادیه اروپا در ۲۵ ماه فوریه سال جاری میلادی، ۱۲۱ شحص و نهاد روسیه امروز به یک هزار و ۶۷۸ مورد تحریمی پیشین این کشور (علیه مسکو) اضافه شده است.

گزارش مذکور خاطر نشان می کند: مسدود کردن دارایی‌ های روس‌ ها، تجارت اوراق بهادار و سایر ابزارهای بازار پولی، ممنوعیت ورود و نیز پست‌ های مدیریتی در نهادهای حاکمیتی برای شهروندان روسیه نیز تمدید می شود.

بر این اساس، محدودیت های جدیدی برای واردات قیر، آسفالت، لاستیک و کربن سیاه و همچنین صادرات فناوری های پیشرفته، وسایل نقلیه، ساختمانی و سایر کالاهایی که می تواند برای ارتش مفید باشد، اعمال شده است.

انتهای پیام/

منبع: رویترز

ارسال نظر