پیدا شدن جسد یک ایرلندی بعد از ۲۰ سال روی تختش!

جسد مرد ایرلندی که ۲۰ سال پیش در تختش مرده بود پیدا شد.

پیدا شدن جسد یک ایرلندی بعد از ۲۰ سال روی تختش!

به گزارش مملکت آنلاین، پلیس ایرلند اسکلت مردی را که بیش از بیست سال پیش روی تختش از دنیا رفته بود، در داخل یک خانه متروکه پیدا کرد.

ماموران پلیس ایرلند در قالب طرح پاکسازی املاک خالی از سکنه، به خانه‌ای متروکه در شهر مالو در شهرستان کو کورک، جنوب غربی کشور یورش بردند.

سخنگوی پلیس شهر فاش کرد آنها در داخل این خانه در خیابان «بیچر» یک اسکلت پیدا کردند که روی تختی در اتاق خواب قرار داشت. همچنین ماموران تکه‌هایی از یک قالب کره مربوط به سال ۲۰۰۱ را در یخچال پیدا کردند.

این سخنگو افزود: با توجه به تاریخ تولید کره، احتمالاً این فرد در آن زمان در حالی که بر روی تخت خود دراز کشیده، جان خود را از دست داده است و بدون اینکه کسی دوری او را احساس کند، بدنش تجزیه شد.

پلیس خانه یک طبقه را محاصره کرد و بقایای جسد به سردخانه منتقل شد. بازرسان امیدوارند سوابق دندانپزشکی هویت فرد را تایید کند، در حالی که افسران پلیس از همسایه ها در مورد متوفی و ​​اینکه آیا اطلاعاتی در مورد او دارند سوال کردند.

برخی از همسایه‌ها معتقدند مردی که در خانه بود مدت‌ها پیش به بریتانیا نقل مکان کرده بود.

به نوبه خود، ویلیام مدن، عضو شورای شهر مالو، این حادثه را برای شهرش غیرعادی دانست و افزود: تصور آن برای من سخت است، اما قبلاً چنین اتفاقاتی در شهرها و روستاهای دیگر رخ داده است.

وی افزود: اگر متوفی ساکن محل بود، بسیار ناراحت کننده بود. نمی‌توان تصور کرد که در زمان غیبت او هیچ کس دلش برایش تنگ نشده باشد. آنچه در حال حاضر مهم است شناسایی او است و ممکن است زمان زیادی ببرد.

وی در پایان گفت: شاید خانواده‌ای به دنبال این گمشده باشند.

انتهای پیام/

منبع: راشاتودی

ارسال نظر