چاپ پول با عکس مسی تکذیب شد

بانک مرکزی آرژانتین چاپ پول با عکس مسی را تکذیب کرد.

چاپ پول با عکس مسی تکذیب شد

به گزارش مملکت آنلاین، دو روز پیش روزنامه آرژانتنیی ال فایننسیرو مدعی شد بانک مرکزی این کشور بعد از قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر و درخشش لیونل مسی به عنوان کاپیتان این تیم قصد دارد اسکناس جدیدی منتشر کند که تصویر لئو مسی بر روی آن حک شده است. در این دو روز حتی تصاویر زیادی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد که ادعا شده بود تصاویر طراحی شده اسکناس جدید هزار پزویی با تصویر مسی است.

در این دو روز خبر چاپ اسکناس با تصویر مسی واکنش‌های زیادی به دنبال داشت و همه به دنبال جواب این سوال بودند که آیا شاهد اسکناس‌های آرژانتینی با تصویر این ستاره فوتبال خواهیم بود یا نه؟ بانک ملی آرژانتین امروز به این ادعاها پاسخ داد.

بانک مرکزی آرژانتین این ادعاها را تکذیب کرد تا مشخص شود شاهد چاپ شدن اسکناسی با تصویر لئو مسی نخواهیم بود. فرناندو آلونسو، مدیر ارشد روابط عمومی بانک مرکزی آرژانتین در گفتگویی با یک رسانه در این کشور ادعاها را تکذیب کرد و گفت:" ادعاهایی که درباره چاپ اسکناس با تصویر یکی از ستاره‌های فوتبال کشور مطرح شده واقعیت ندارد. این موضوع اصلا در برنامه کاری ما نیست".

با اینکه حالا مشخص شد که تصویر مسی بر روی اسکناس‌های این کشور چاپ نخواهد شد، ولی این روزها شاهد به تصویر کشیده شدن صورت او در ده‌ها و شاید صدها نقاشی دیواری در گوشه و کنار آرژانتین و حتی دیگر کشورهای دنیا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر