آمریکا با صدور ویزا برای صهیونیست‌های دخیل در جنایت علیه فلسطینیان مخالف است

ایالات متحده آمریکا در حال بررسی عدم اعطای روادید به اسرائیلی‌های مظنون به ارتکاب اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت علیه فلسطینیان است.

آمریکا با صدور ویزا برای صهیونیست‌های دخیل در جنایت علیه فلسطینیان مخالف است

به گزارش مملکت آنلاین، به نوشته روزنامه اسرائیل هیوم، سفارت آمریکا در قدس از نزدیک در حال بررسی موارد خشونتی است که اسرائیلی‌ها علیه فلسطینیان در کرانه باختری مرتکب شده‌اند.

بنا بر این گزارش، سفارت آمریکا در قدس افزودن اسامی این اسرائیلی‌ها به لیست تحریم‌هایی را بررسی می‌کند که مانع ورود آنها به ایالات متحده می‌شود.

این لیست همچنین شامل افرادی می‌شود که در دادگاه محکوم نشده‌اند، اما مقامات آمریکایی اطلاعاتی را دارند که نشان می‌دهد آنها در اقدامات خشونت‌آمیز شرکت کرده‌اند.  

طبق مقررات ورود دائم به ایالات متحده آمریکا، افرادی که مرتکب اقدامات خشونت‌آمیز یا تحریک به خشونت شده‌اند، ممکن است واجد شرایط دریافت ویزا نباشند، حتی اگر در دادگاه قانونی مورد پیگرد یا محکومیت قرار نگرفته باشند.

پیش‌بینی می‌شود، سیاست جدید به شکل اصولی بر شهرک‌نشینان ساکن در کرانه باختری تاثیر بگذارد. این اقدام همچنین در راستای تغییر دولت رژیم صهیونیستی و افزایش نفوذ احزاب راست افراطی است که بخشی از دولت شده‌اند و پیش از این به دست داشتن در جرایم علیه فلسطینیان متهم بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر