گاردین: آسایشگاه‌های بریتانیا با افزایش قبوض انرژی، تعطیل می‌شوند

رسانه‌های انگلیس امروز (پنجشنبه) گزارش دادند که سازمان‌های خیریه آسایشگاه‌های بریتانیا که برای بهبود زندگی افراد مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج فعالیت می‌کنند، ممکن است مجبور شوند به دلیل افزایش قبوض انرژی تخت‌های خود را خالی کرده و تعداد کارکنان را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

گاردین: آسایشگاه‌های بریتانیا با افزایش قبوض انرژی، تعطیل می‌شوند

به گزارش مملکت آنلاین، روزنامه انگلیسی گاردین گزارش داد، آسایشگاه‌ها که برای پوشش حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد هزینه‌های عملیاتی خود به شدت به کمک‌های خیریه وابسته هستند، باید ۳۵۰ درصد بیشتر برای قبوض انرژی بپردازند زیرا به شدت از گاز و برق استفاده می‌کنند تا استانداردهای مراقبتی بهینه را برای بیماران ارائه کنند.

بحران هزینه زندگی تاثیر زیادی بر آسایشگاه‌ها و افرادی دارد که از آنها مراقبت می‌کنند. آسایشگاه‌ها شریک حیاتی برای سیستم بهداشتی هستند و اگر افزایش هزینه‌های انرژی بر توانایی آنها برای ادامه این خدمات تاثیر بگذارد، این امر تبعاتی به همراه خواهد داشت.

پس از پایان طرح حمایت از کسب و کار فعلی که از طریق آن دولت لندن در ۳۱ مارس، قیمت واحد را برای انرژی مورد استفاده شرکت‌ها تخفیف می‌دهد، از دولت بریتانیا خواسته شده تا با کمک دولتی به آسایشگاه‌ها موافقت کند تا آنها بتوانند از پس قبوض انرژی برآیند.

بریتانیا حدود ۲۰۰ آسایشگاه دارد و بودجه آنها از طریق سرویس بهداشت ملی این کشور در سال ۲۰۱۶ به میزان قابل توجهی کاهش یافت، زیرا بودجه حدود دو سوم آنها قطع شده بود. بیشتر آسایشگاه‌ها عمدتاً به جمع‌آوری کمک‌های خیریه محلی برای ادامه فعالیت متکی هستند و افزایش قبوض انرژی فقط وضعیت را بدتر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر