بازیکنان سرود ملی را خواندند / گل ایران آفساید اعلام شد

نیم ساعت نخست بازی ایران و ولز با اتفاقاتی همراه بود.

بازیکنان سرود ملی را خواندند / گل ایران آفساید اعلام شد

به گزارش مملکت آنلاین، در چارچوب اولین دیدار گروه B از هفته دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ایران و ولز ساعت ۱۳:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف هم می‌روند.

اعضای تیم ملی فوتبال پیش از ترک هتل توسط جمعی از هواداران مورد تشویق قرار گرفتند. مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال بازیکنان تیم‌ملی را بدرقه می‌کرد.

بازیکنان تیم ملی ایران پس از ورود به ورزشگاه و برای گرم کردن پیش از بازی با تشویق هواداران روبه‌رو شدند. علیرضا بیرانوند با نقاب وارد زمین شد.

پیش از آغاز بازی بازیکنان تیم ملی همزمان با پخش سرود ملی و هم‌خوانی با این سرود به استقبال بازی با ولز رفتند.

چند تن از هواداران ایرانی در هنگام خواندن سرود ملی ایران اشک ریختند.

حاج صفی که سومین دوره حضور خود در جام جهانی را پشت سر می‌گذارد، در این دیدار به عنوان کاپیتان وارد زمین شد و به اولین بازیکنی تبدیل شد که چهار دیدار را به عنوان کاپیتان شروع کرده است.

گرت بیل با حضور در ترکیب اصلی ولز و به میدان رفتن مقابل ایران به ۱۱۰ بازی ملی رسید و رکورد بیش‌ترین بازی ملی برای تیم ملی‌ کشورش را به ثبت رساند.

تماشاگران و هواداران ایرانی در هنگام خواندن اسامی بازیکنان ایران از سوی گوینده ورزشگاه، به شدت شاگردان کارلوس کی‌روش را حمایت کردند و با بوق و سوت بازیکنان را حمایت کردند.

مراسم رسمی شروع مسابقه با نمایش پرچم‌های بزرگ دو کشور روی زمین چمن و جام قهرمانی مسابقات دقایقی قبل از شروع مسابقه همراه با موزیک و آتش بازی انجام شد و هواداران دو تیم را به وجود آورد.
بازیکنان تیم ملی قبل از شروع بازی حلقه اتحاد خود را تشکیل دادند و آماده بازی با ایران شدند.

تماشاگران ایرانی از دقیقه نخست بازی به صورت یک صدا با شعار "ایران، ایران" تیم ملی را تشویق کردند. تماشاگران ولزی ملقب به "دیوار قرمز" نیز پشت دروازه ولز و به صورت ایستاده بازی را تماشا کردند.

تماشاگران ایران با شعار "یالا، یالا، ما گل می‌خوایم یالا" تیم ملی را برای گلزنی تشویق کردند. در هنگام پا به توپ شدن بازیکنان ولز، تماشاگران ایران با سوت و جیغ قصد برهم زدن تمرکز بازیکنان ولز را دارند.

مهار توپ کیفر مور از سوی سیدحسین حسینی و بسته نگه داشتن دروازه ایران باعث تشویق این بازیکن از سوی تماشاگران ایرانی شد. هواداران حسینی با شعار "حسینی با غیرت" تشویق کردند.

با گلزنی قلی‌زاده روی پاس سردار آزمون، ورزشگاه احمد بن علی غرق در شادی شد اما داور در ادامه این گل را به علت قرار داشتن بازیکنان ایران در موقعیت آفساید، پس گرفت.

رکوردشکنی حاج‌صفی در دیدار با ولز

حاج صفی که سومین دوره حضور خود در جام جهانی را پشت سر می‌گذارد، در این دیدار به عنوان کاپیتان وارد زمین شد و به اولین بازیکنی تبدیل شد که چهار دیدار را به عنوان کاپیتان شروع کرده است.

پیش از این جواد نکونام و علی پروین در سه دیدار به عنوان کاپیتان وارد زمین شده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر