این سگ ۲۰هزار پوندی محافظ مدال طلای دروازه‌بان آرژانتین در جام جهانی است

امیلیانو مارتینز سنگربان تیم آرژانتین در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای حفاظت از مدال طلای خود در این مسابقات یک سگ نگهبان خریده که از این نژاد سگ در نیروی دریایی آمریکا استفاده می‌شود.

این سگ ۲۰هزار پوندی محافظ مدال طلای دروازه‌بان آرژانتین در جام جهانی است

به گزارش مملکت آنلاین، امی مارتینز، بهترین سنگربان جام بیست و دوم که همراه آلبی سلسته در قطر خوش درخشید و در پایان موفق به بالا بردن جام قهرمانی جهان برای آرژانتین شد، دست به اقدام عجیبی برای حفاظت از مدال طلای خود در این مسابقات زده است.

ستاره تیم آستون ویلا، با خرید یک سگ محافظ از نژاد مالی‌نویز برای خانه‌اش در میدلزبورو در بریتانیا از مدال‌های خود نگهداری می‌کند.

این سگ نگهبان که نژاد بلژیکی دارد می‌تواند تا ۳۰ کیلوگرم وزن داشته باشد و به طور خاص توسط ارتش و پلیس به عنوان سگ شماره یک در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله موارد معروف استفاده از این سگ در ردیابی محل اختفای بن لادن توسط نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بود.

مارتینز برای خرید این سگ رقمی در حدود ۲۰ هزار پوند پرداخت کرده است. این نژاد فوق‌العاده به دلیل قدرت شکار و چابکی‌اش در دنیا معروف است.

مارتینز با درخشش در ترکیب تیم ملی آرژانتین به خصوص در دیدار فینال مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ قطر مقابل فرانسه در ضربات پنالتی، نه تنها موفق به کسب جایزه دستکش طلای مسابقات شد که همراه آلبی سلسته بعد از ۳۶ سال قهرمانی تیمش را جشن گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دویچه وله

ارسال نظر