S22 پرچمدار جدید سامسونگ فردا معرفی می‌شود

بعد از مدت‌ها اخبار و شایعات، S22 پرچمدار جدید سامسونگ فردا معرفی می‌شود.

S22 پرچمدار جدید سامسونگ فردا معرفی می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، طبق اعلام یکی از افشاگران، گوشی‌های سری گلکسی S22 و البته S21 چهار نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت خواهند کرد و به مدت ۵ سال هم می‌توانند از آپدیت‌های امنیتی استفاده کنند.

اگر این موضوع صحت داشته باشد، سری S22 که با اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شوند طی سال‌های آینده اندروید ۱۳، ۱۴، ۱۵ و حتی اندروید ۱۶ را هم دریافت خواهند کرد. بعد از دریافت اندروید ۱۶، این گوشی‌ها تا یک سال بعد از آن هم آپدیت‌های امنیتی دریافت می‌کنند.

این افشاگر مدعی شده که در کنار گوشی‌های سری S22 و S21، گوشی‌های گلکسی S21 فن ادیشن، گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و تبلت‌های سری گلکسی تب S8 هم از این امکان بهره‌مند خواهند شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، با استقبال گسترده از طرف کاربران گوشی‌های موردنظر سامسونگ مواجه خواهد شد و انتظارات از سازندگان گوشی‌های اندرویدی بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. سامسونگ بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های جهان به حساب می‌آید و دیگر شرکت‌ها هم چاره‌ای جز واکنش به تصمیم‌های این شرکت ندارند.

در هر صورت همانطور که احتمالا می‌دانید، فردا (۲۰ بهمن) سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S22 به همراه تبلت‌های سری گلکسی تب S۸ رونمایی می‌کند و مانند همیشه دیجی‌کالا مگ این رویداد را به طور کامل پوشش خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر