واردات گوشی‌های فاقد شماره‌های اضطراری ممنوع شد

سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل از ممنوعیت واردات گوشی‌های فاقد شماره‌های اضطراری خبرداد.

به گزارش مملکت آنلاین، محمدرضا عالیان سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از اجرایی شدن ممنوعیت واردات گوشی‌های فاقد سرویس Amber Alert و شماره‌های اضطراری مانند پلیس و اورژانس خبر داد و گفت: بیشتر این گوشی‌ها متعلق به یک برند چینی است که ۳۰ درصد سهم بازار موبایل ایران را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که با این ممنوعیت شاهد اختلال جدی در عرضه و تقاضا و گرانی در بازار موبایل باشیم.

عالیان تصریح کرد: برند مورد بحث دارای عدم همخوانی برای اتصال به شماره‌های اضطراری ۱۱۰، ۱۲۵، ۱۱۵ و ۱۲۵ کشور و منتقل شدن به شماره ۱۱۲ مرکز ملی امداد و نجات است.

به گفته وی؛ طبق شنیده‌ها با توجه به درخواست‌های پلیس کشور و ستاد بحران برای حفظ جان و امنیت مصرف‌کنندگان در شرایط بحرانی و اضطراری، تصمیم بر این ممنوعیت گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر