نسخه پولی هوش مصنوعی مایکروسافت در راه است

هوش مصنوعی مایکروسافت پولی می‌شود.

نسخه پولی هوش مصنوعی مایکروسافت در راه است

به گزارش مملکت آنلاین، کارشناسان وب‌سایت Android Authority با بررسی کد منبع مرورگر اج متوجه اشاراتی به عبارت Copilot Pro شده‌اند که نشان می‌دهد مایکروسافت روی نسخه‌ی ویژه‌ی هوش مصنوعی کوپایلت کار می‌کند.

 کوپایلت در حال حاضر رایگان است و به شما امکان می‌دهد کارهایی مثل مکالمه‌ی متنی و تولید عکس انجام دهید؛ اما ظاهرا نسخه‌ی پرو قرار است اشتراکی باشد.

 سایت Android Authority می‌گوید در کد منبع اج «چندین بار» عبارت کوپایلت پرو را رؤیت کرده و در یکی از این کدها صراحتا به عبارت «اشتراکی» اشاره شده است.

 کوپایلت مایکروسافت همچون ChatGPT از مدل زبانی بزرگ GPT شرکت OpenAI استفاده می‌کند. با در نظر گرفتن این‌که نسخه‌ی اشتراکی ChatGPT از سال گذشته راه‌اندازی شده، تولید نسخه‌ی اشتراکی کوپایلت چندان برای‌مان تعجب‌برانگیز نیست.

 بر اساس کد منبع مرورگر اج، کوپایلت پرو دسترسی به جدیدترین مدل هوش مصنوعی را امکان‌پذیر می‌کند و باعث می‌شود سرویس کوپایلت پاسخ به سؤال‌های شما را در اولویت بگذارد. به‌علاوه، کوپایلت پرو ساخت تصویر «باکیفیت» را امکان‌پذیر خواهد کرد.

 در حال حاضر نسخه‌ی رایگان کوپایلت دسترسی به جدیدترین مدل زبانی GPT و ساخت تصاویر باکیفیت را امکان‌پذیر می‌کند. بدین ترتیب شاید مایکروسافت پس از معرفی مدل پرو، یک‌سری از قابلیت‌های مدل عادی را حذف کند.

 کوپایلت مایکروسافت در حال حاضر محدودیت ۳۰۰ مکالمه در روز و ۳۰ ریپلای در هر چت را دارد. ممکن است کوپایلت پرو محدودیت‌های این دو بخش را به‌طرز چشمگیری کاهش دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر