شیائومی سه موبایل جدید و یک ساعت هوشمند معرفی کرد

شیائومی سه موبایل جدید و یک ساعت هوشمند معرفی کرد.

شیائومی سه موبایل جدید و یک ساعت هوشمند معرفی کرد

به گزارش مملکت آنلاین، محصولات جدید شیائومی معرفی شدند.

شیائومی ردمی K70 و K70 پرو را معرفی کرد

شیائومی گوشی‌های هوشمند مورد‌انتظار ردمی K70 و ردمی K70 پرو  را به‌عنوان جانشین سری ردمی K60 معرفی کرد.

سری ردمی K70 از زبان طراحی جدید بهره می‌برد و سیستم دوربین پشتی آن‌ها اکنون در جزیره‌ی مستطیل‌شکل قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توان به قاب فلزی اشاره کرد.

ردمی K70 استاندارد و ردمی K70 پرو هر دو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند و روشنایی آن‌ها به ۴۰۰۰ نیت می‌رسد. در بالای صفحه‌نمایش گوشی‌های جدید ردمی بریدگی پانچ‌هول را شاهد هستیم که دوربین سلفی را در خود جا داده است. این نمایشگر از فناوری HDR 10 Plus و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند و حسگر اثرانگشت زیر آن قرار دارد.

photo_2023-11-30_00-27-48

قلب تپنده‌ی ردمی K70 پرو پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است و مدل استاندارد دستگاه مذکور نیز از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد. این گوشی‌ها حداکثر با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5 و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4 عرضه می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های سری ردمی K70 می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ وات و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ با رابط کاربری HyperOS اشاره کرد.

ردمی K70E رونمایی شد؛ جذاب‌ترین گوشی ۱۴ میلیونی دنیا

همان‌طورکه انتظار داشتیم، شیائومی درکنار ردمی K70  و ردمی K70 پرو ، گوشی دیگری به‌ نام ردمی K70E را رونمایی کرد. این محصول تا حدودی از زبان طراحی مشابه برادران خود بهره می‌برد؛ البته به‌جای شاسی فلزی به شاسی پلاستیکی مجهز شده است تا با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر روانه‌ی بازار شود.

ردمی K70E به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح 1.5K (معادل ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که روشنایی آن حداکثر به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد. این محصول از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد و از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش گوشی شیائومی می‌تواند به نرخ نمونه‌برداری لمسی چشمگیر ۲,۱۶۰ هرتز اشاره کرد.

photo_2023-11-30_00-27-45

ردمی K70E از نمایشگری با دقت رنگ بسیار زیاد بهره می‌برد که معیار Delta E و JNCN آن به‌ترتیب به ۰٫۴۳ و ۰٫۳۱ می‌رسد. صفحه‌نمایش این گوشی از فناوری کاهش نور آبی با روش سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کند تا از چشم کاربر در استفاده‌های طولانی محافظت شود.

 در دل ردمی K70E، پردازنده  دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا قرار دارد؛ تراشه‌ای که با فرایند ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است. در‌کنار این پردازنده حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x در نظر گرفته شده است. سیستم-روی-چیپ مذکور باعث می‌شود گوشی جدید ردمی از قابلیت‌های هوش مصنوعی  پیشرفته مثل دستیار Xiao AI، پرتره‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی، ورودی هوش مصنوعی و اتوماسیون دستگاه‌های اینترنت اشیاء پشتیبانی کند.

ردمی K70E به دوربین پشتی سه‌گانه مجهز شده است: دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر OV64B و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی. در پنل جلویی این دستگاه نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

ردمی واچ ۴ با نمایشگر اولد و سیستم عامل HyperOS رونمایی شد

ردمی واچ ۴ از صفحه‌نمایش مربعی با شاسی آلیاژ آلومینیوم بهره می‌برد که آن را به اولین ساعت هوشمند این برند با بدنه‌ی یکپارچه فلزی تبدیل می‌کند. در سمت راست آن تاج فولاد ضدزنگ چرخان با طرح الماسی وجود دارد. این ساعت از گواهی IP68 بهره می‌برد و تا عمق ۵۰ متری در‌برابر نفوذ آب مقاوم است.

photo_2023-11-30_00-27-37

ردمی واچ ۴ به صفحه‌نمایش بزرگ ۱٫۹۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و وضوح ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت برای تجربه‌ای روان در رابط کاربری و انیمیشن‌ها مجهز است. این مشخصات نمایشگر را برای استفاده در فضای باز و زیر نور شدید خورشید مناسب می‌کند. همچنین، ساعت جدید ردمی واچ از فناوری LTPS استفاده می‌کند که به عمر باتری طولانی‌تر کمک خواهد کرد.

 ردمی واچ ۴ به نمایش ضربان قلب، حسگرهای SpO2 و اندازه‌گیری میزان خواب و استرس مجهز شده است. این ابزار پوشیدنی از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین، GPS داخلی برای ورزش در فضای باز برایش در نظر گرفته شده است.

 قیمت ساعت هوشمند شیائومی ۴۹۹ یورو (۷۰ دلار) اعلام شده است. این ساعت هوشمند با مجموعه‌ای از بندهای مختلف از امروز برای خرید دردسترس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر