شایعه آغاز تولید آزمایشی آیفون تاشو

اپل تولید آزمایشی آیفون تاشو را آغاز کرد

شایعه آغاز تولید آزمایشی آیفون تاشو

به گزارش مملکت آنلاین، در شرایطی که شرکت‌های سامسونگ و شیائومی از چند سال قبل گوشی‌های تاشو را روانه بازار کردند، شایع شده که اپل نیز در صدد است پس از مرحله تولید آزمایشی این سری از گوشی‌ها، یک تا دو سال دیگر در این حوزه رسما وارد رقابت با رقبا شود.

شایعات در مورد تولید آیفون و آیپد تاشو برای کاربران این شرکت بسیار جذاب است. در حالیکه سامسونگ و شیائومی به عنوان جدی‌ترین رقبای اپل چند سال قبل گوشی‌های تاشوی خود را به بازار عرضه کردند و این مدل‌ها با اقبال مواجه شد، اپل نیز به فکر افتاده تا برای عقب نیفتادن از رقبا وارد این حوزه شود.

اگرچه این خبر از سوی کمپانی اپل بصورت رسمی تأیید نشده اما به گوش رسیده که این شرکت در صدد است تا پس از تولید آزمایشی این گوشی، از یک تا دو سال دیگر به تولید انبوه برسد.

مینگ چی کوئو و راس یانگ از تحلیلگران برجسته این حوزه معتقدند سریع‌ترین زمانی که اپل نمونه‌های تاشوی خود را روانه بازار کند سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

اپل در چند سال گذشته برای ورود به تولید محصولات جدید و متفاوت محتاط تر از رقبا بوده و با توجه به قیمت بالای گوشی‌های تاشو، تولید انبوه آن، اپل را با مشکل مواجه خواهد کرد.

طبق نظر مینگ چی، شرکت اپل در ابتدا به سراغ تولید آیپد تاشو با جنسی از فیبر کربن خواهد رفت که پایه سبک‌تری دارد.

به گفته موسسه تحقیقاتی CCS Insight قیمت اولیه دستگاه تاشوی اپل ۲۵۰۰ دلار خواهد بود که علیرغم قیمت بالای آن نسبت به آیفون‌های سنتی، قدرت رقابت با محصولات تاشوی رقبا را خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر