ال‌جی، محصولات جدید ویژه بازار خاورمیانه را معرفی کرد

ال‌جی، محصولات جدید ویژه بازار خاورمیانه را معرفی کرد.

ال‌جی، محصولات جدید ویژه بازار خاورمیانه را معرفی کرد

به گزارش مملکت آنلاین، ال‌جی از جدیدترین تلویزیون‌های OLED و پروژکتور خود برای بازار خاورمیانه رونمایی کرد

 ال‌جی با برگزاری رویداد LG Showcase MEA 2023 در دبی، از جدیدترین محصولاتش برای بازار خاورمیانه رونمایی کرد که شامل دستگاه‌های متنوعی ازجمله تلویزیون غول‌پیکر ال‌جی Signature OLED M، اولین تلویزیون بی‌سیم تجاری دنیا با امکان دریافت ویدیوهای ۱۲۰ هرتزی 4K می‌شود.

این تلویزیون ال‌جی، اولین تلویزیون تجاری دنیا با فناوری Zero Connet محسوب می‌شود که امکان انتقال بی‌سیم صدا و تصویر 4K با سرعت ۱۲۰ هرتز را فراهم می‌کند.

photo_2023-03-18_00-55-15

 این تلویزیون توانست به‌عنوان یک تلویزیون انقلابی، در نمایشگاه CES 2023 جایزه بگیرد.

 ال‌جی از جدیدترین لوازم خانگی هوشمند خود برای بازار خاورمیانه رونمایی کرد

 ال‌جی  در این معرفی از تازه‌ترین محصولات خود در گروه لوازم خانگی هوشمند پرده برداشت.

به گفته ال‌جی، داشتن محصولات هوشمند این شرکت که شامل یخچال، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و تهویه هوا می‌شود، برای هر خانه‌ای ضروری است.

این دستگاه‌ها پیش‌تر معرفی شده بودند، اما حالا برای بازار خاورمیانه از راه می‌رسند. در میان لوازم خانگی این شرکت می‌توانیم محصولات فوق پریمیوم سری LG Signature را ببینیم که در لبه فناوری حرکت می‌کنند.

‌ازجمله این محصولات پریمیوم می‌توانیم به یخچال چهار-در LG Signature با نمایشگر Dual InstaView، یک جفت ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن با نمایشگرهای ۷ اینچی LCD، مایکروویو رومیزی جدیدی با نمایشگر InstaView و یک فر درون اجاق با تایمر خودکار و قابلیت‌های تنظیم دما اشاره کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر