آیفون ۱۴ پرو برنده بهترین گوشی هوشمند ۲۰۲۳ شد

‌ آیفون ۱۴ پرو برنده بهترین گوشی هوشمند در جوایز جهانی موبایل ۲۰۲۳ شد.

به گزارش مملکت آنلاین، کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ بارسلون به پایان رسید و شرکت‌های مختلف ازجمله اپل، TCL و موتورولا برنده جوایز GLOMO یا جوایز جهانی موبایل شدند.

‌ امسال جایزه بهترین گوشی هوشمند به آیفون ۱۴ پرو رسید. در حالی گوشی اپل این جایزه را گرفت که گوشی‌های گوگل پیکسل ۷ پرو، ناتینگ فون ۱، سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ جزو دستگاه‌های مدنظر MWC بودند.

‌ در بخش ارتباطات ماهواره‌ای، GLOMO جایزه «بهترین دستگاه در نمایشگاه» را به موتورولا Defy Satellite Link داد. محصولی که توسط Bullit و با تراشه مدیاتک ساخته شده است.

‌ این گجت کوچک از طریق بلوتوث به گوشی‌های اندرویدی و آیفون متصل می‌شود و امکان ارسال و دریافت پیام از طریق ماهواره‌ها را فراهم می‌کند، البته برای استفاده از آن آسمان باید صاف باشد و همچنین حق اشتراک آن را پرداخت کرده باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر