شلوای ایربگ‌دار آمد

شلوار مجهز به ایربگ به بازار آمد!

شلوای ایربگ‌دار آمد

به گزارش مملکت آنلاین، دو شرکت فرانسوی و سوئدی CX Air Dynamics و Mo’Cycle با طراحی و تولید شلواری منحصربفرد مجهز به کیسه هوا، ایمنی موتورسواران را تضمین می‌کنند.

در ظاهر این شلوارها تفاوتی با شلوارهای معمولی وجود ندارد، اما این محصول با داشتن کیسه هوا که در زمان وقوع حادثه باد می‌شوند، از زانوها، لگن و استخوان‌های موتورسواران محافظت می‌کنند.

اگرچه تاریخچه وجود چنین ویژگی‌هایی در لباس‌های موتورسواران به چند سال قبل برمی‌گردد اما ابتکار در زمینه شلوارهای دارای کیسه هوا کمتر بوده است.

228-230051-img-20230219-wa0048

در برخی تصادفات در موتورسواری بخش‌های پایین‌تنه از اولین نقاطی هستند که با زمین برخورد می‌کنند. بنابراین وجود کیسه هوا در لباس موتورسوار، از آسیب‌های احتمالی تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

اکنون با عرضه این محصول جدید در نسخه‌های متنوع خیال موتورسواران تا حد زیادی آسوده خواهد شد. 

این شلوار از طریق کابل‌های ارتباطی به موتورسیکلت متصل و فعال است تا در زمان حادثه سنسورها عمل کرده و پیش از ضربه کیسه‌ها باد شوند.

این شلوار ضدآب بوده و روی لباس رسمی نیز قابل پوشیدن است. ابعاد کوچک و کم حجم این شلوار به شما این امکان را می‌دهد تا در زمان جمع کردن آن را داخل کلاه خود حتی جای دهید. 

قیمت این شلوار در بازار ۶۴۱ دلار است و شاید از نظر برخی از مصرف‌کنندگان گران باشد، اما قطعاً ارزش حفاظت از جان موتورسوار را خواهد داشت. 

این شلوار نمونه دیگری نیز دارد که با قیمت مناسب‌تر در دسترس است. اما کیسه هوای این مدل تنها در قسمت زانو فعال است و با قیمت ۴۴۵ دلار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر