این گوشی هوآوی، احتمالا فناوری ارتباط ماهواره‌ای دارد

به‌نظر می‌رسد هواوی Mate X3 از ارتباط ماهواره‌ای برای ارسال پیام‌های متنی کوتاه و پیام‌های صوتی پشتیبانی خواهد کرد.

این گوشی هوآوی، احتمالا فناوری ارتباط ماهواره‌ای دارد

به گزارش مملکت آنلاین، مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره نسل جدید گوشی تاشو میت ایکس ۲ هستیم و منتظر بودیم که این دستگاه در دسامبر ۲۰۲۲ معرفی شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید گوشی هواوی Mate X3 در آینده نزدیک با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی می‌شود.

درحال‌حاضر اطلاعی از زمان دقیق رونمایی از هواوی میت ایکس ۳ نداریم، اما شایعه اخیر می‌گوید که این گوشی تاشو پیش از سری P60 معرفی خواهد شد. از آنجایی که انتظار داریم پرچمدارهای سری هواوی P60 در ماه مارس در معرض دید عموم قرار بگیرند، احتمالاً گوشی Mate X3 در ماه فوریه معرفی می‌شود.

ارتباط ماهواره‌ای در هواوی Mate X3

این گوشی هوشمند ظاهراً همانند سری هواوی میت ۵۰، از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که از طریق سیستم ماهواره‌ای مستقیم Beidou، پیام‌های متنی کوتاه ارسال کنند. البته گفته می‌شود برخلاف سری میت ۵۰، این پرچمدار تاشو از پیام‌های صوتی هم پشتیبانی خواهد کرد.

هواوی Mate X2

ارتباط ماهواره‌ای در چند وقت اخیر موردتوجه زیادی قرار گرفته است و با معرفی سری آیفون ۱۴، شرکت‌های زیادی می‌خواهند این ویژگی را حداقل به پرچمدارهای گران‌قیمت خود بیاورند. در همین راستا، احتمالاً گلکسی S23 اولترا که ۱۲ بهمن‌ماه معرفی می‌شود هم از این ویژگی بهره می‌برد.

درحال‌حاضر اطلاعات محدودی درباره هواوی Mate X3 داریم، بااین‌حال انتظار داریم با نسخه ۴G تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ از راه برسد. همچنین طبق گزارش‌ها، این دستگاه با قیمتی پایین‌تر از گلکسی زد فولد ۴، گوشی تاشو سامسونگ را به چالش می‌کشد. درصورتی‌که هواوی به‌دنبال معرفی میت ایکس ۳ در آینده نزدیک باشد، باید منتظر انتشار تیزر یا دعوتنامه رسمی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر