ماجرای بنزین را در تلویزیون ببینید!

برنامه «تهران ۲۰» امشب (شنبه، ۲۵ آبان ماه) با حضور علی سرزعیم، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و تماس‌هایی با نمایندگان مجلس و انجمن‌های صنفی مربوطه به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش مملکت‌آنلاین، در این برنامه عملکرد دولت در تصمیم شبانه دو نرخی کردن بنزین و افزایش ۳۰۰ درصدی نرخ سوخت مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

مخاطبان برنامه"  تهران ۲۰" می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۲۰ با ما درمیان بگذارند.

"تهران ۲۰" روزهای زوج با اجرای "محمد دلاوری" و روزهای فرد با اجرای "علی مروی"  از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت۲۰ از شبکه ۵ سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که بصورت مشترک یک هفته درمیان به تهیه کنندگی محمد علی بازی و فرشید محمودی و با سردبیری سید فرید موسوی روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

 

منبع: برنا

ارسال نظر