انتقاد تند بازیگر مشهور از مدیر شبکه سه

بازیگر و کارگردان مشهور با بیان این که شناختی از معاون جدید سیما ندارد، از این که مدیران چندین شبکه تلویزیونی تغییر کردند اما مدیر شبکه سه بر جای خود باقی است، ابراز تعجب کرد و گفت: «آقای فروغی دوست ما هم هست ولی واضح می‌گویم ایشان هیچگاه به درد مدیریت در صداوسیما نمی‌خورد و الان هم نمی‌دانم چطور هنوز هست.»

انتقاد تند بازیگر مشهور از مدیر شبکه سه

به گزارش مملکت آنلاین، سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان درباره انتخاب معاون جدید سیما و در پی آن تغییر مدیران شبکه های تلویزیونی و نیز جوانگرایی در سازمان صداوسیما، چنین گفت: «من شناختی از ایشان (معاون سیما) ندارم و درباره شخص ایشان نمی‌توانم اظهار نظر کنم، اما به طور کلی فکر می‌کنم صداوسیما باید به جوان ها سپرده شود.»

هاشمی از سه عنصر مهم نام برد که باید مورد توجه مدیران تلویزیونی باشد و در توضیح این سه عنصر گفت: «اولی به روز شدن تلویزیون است. عنصر دوم که مهمتر از اولی است، بازگرداندن مخاطب جوان به تلویزیون است. بیشترین افراد جامعه ما را جوانان تشکیل می‌دهند اما متاسفانه کمترین تعداد بیننده تلویزیون هم جوان‌ها هستند. اگر که یک جوان تصدی امور را در دست بگیرد، شاید این معضل حل شود؛ شاید جوانگرایی به حل این مشکل کمک کند. عنصر سوم شجاعت است که باز از دو عنصر اول مهمتر است. شجاعت جوان‌ها شاید بیشتر باشد. الان متاسفانه افرادی که پا به سن گذاشته‌اند، از هم می‌ترسند. واقعا در تلویزیون بحث ممیزی و سانسور روز به روز دارد بدتر می‌شود. فیلم‌هایی که ۱۰ سال پیش از تلویزیون پخش شده الان دوباره ممیزی می‌شود و بعد پخش می‌شود که باید به این کار خندید. شاید جوان‌ها بتوانند با شجاعت، حداقل بخشی از مافات را جبران کنند.»

این بازیگر در پاسخ به این که پیشنهادش به مدیران جدید تلویزیون و معاون سیما برای بهبود اوضاع تلویزیون چیست؟ گفت: «باید به روز باشند و حواسشان به این باشد که تماشاگران جوانشان را تقریبا از دست داده‌اند. اگر بخواهم بدون سانسور حرف بزنم، اولین مطلبی که باید بگویم، درباره مدیر شبکه سه است؛ اغلب مدیران عوض شدند و ایشان عوض نشد! شبکه جوان دست ایشان است و کمتر جوانی شبکه سه را می‌بیند. این که فوتبال را می‌بینند بحث دیگری است، فوتبال را از رسانه‌های دیگر هم می‌توانند ببینند. به جز فوتبال، جوانان چه برنامه‌ای را از شبکه سه دنبال می‌کنند؟ اصلا خود مدیر شبکه متوجه این شرایط است؟ واقعا متعجبم! آقای فروغی دوست ما هم هست ولی واضح می‌گویم ایشان هیچگاه به درد مدیریت در صداوسیما نمی‌خورد و الان هم نمی‌دانم چطور هنوز هست.»

هاشمی در پایان عنوان کرد: «به اعتقاد من معاون جدید سیما اگر قرار است که موفق شود، بدون پروا و ترس باید نگاه تلویزیون را تغییر دهد وگرنه روزبه‌روز بیننده‌اش را از دست می‌دهد. رییس سازمان صداوسیما این مساله را کاملا شفاف عنوان کرد که ما بیننده‌هایمان را از دست داده‌ایم. اگر می‌خواهند روح تازه بدمند، همین که مدیران را عوض کرده‌اند یعنی خواسته‌اند این کار را انجام دهند، ولی مدیر شبکه سه را عوض نکردند!»

انتهای پیام/

ارسال نظر