فیلم‌های ویژه نوروز تلویزیون در ۱۱ فروردین

۱۸ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن برای پخش از شبکه های مختلف سیما برای امروز پنجشنبه، ۱۱ فروردین ماه در نظر گرفته شده اند.

فیلم‌های ویژه نوروز تلویزیون در ۱۱ فروردین

به گزارش مملکت آنلاین، «بحران»، «سفر به ماه»، «سلول شماره ۷»، «سفر به اعماق جنگل»، «بلک کلینزمن»، «فضانوردها ماجراهایی در اقیانوس»، «با ۱۰۰ تماس بگیر»، «مرد آزاد»، «مرز سه گانه»، «زیر درخت هلو»، «پس گروهان هفتم چی شد»، «یک مشت پول درشت»، «رفتگران فضایی»، «اقیانوس‌ نوردها و حلقه آتش»، «هرج و مرج فضایی۲: میراثی نو»، «شمشیر سرنوشت»، «پسر ارشد من» و «چگونه میلیاردر شدم» از جمله فیلم‌ های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن هایی هستند که امروز از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

مشروح داستان فیلم های امروز تلویزیون به شرح زیر است:

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی جدید «بحران» به کارگردانی نیکلاس جارکی ساعت ۱۱ صبح امروز، یازدهم فروردین ماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی آرمی همر، گری اولدمن، اوانجلین لیلی، گرگ کینر، میشل رودریگز، لوک ایوانز، لی‌لی رز دپ و ورونیکا فرس، درباره یکی از بزرگ ترین شرکت های داروسازی آمریکاست که داروی مسکنی می سازد که در خود مخدر بسیار خطرناک و پنهان دارد. یکی از اساتید داروساز دانشگاه طی آزمایشاتی به این موضوع پی می برد و مقابل آن می ایستد.

شبکه دو سیما

انیمیشن جدید «سفر به ماه» به کارگردانی علی صمدی احدی نیز ساعت ۸ صبح امروز از شبکه دو سیما پخش می شود.

این انیمیشن درباره پسر کوچولویی به نام پیت است که به همراه آقای زومزمن و مرد شنی برای نجات خواهرش از شر مردی پلید، سفری هیجان انگیز و جذاب را به کره ماه آغاز می کنند.  او تصمیم می گیرد تا برای نجات خواهرش راهی سفری پر مخاطره و هیجان انگیز به ماه شود که ...

همچنین فیلم سینمایی جدید «سلول شماره ۷» به کارگردانی مهمت آدا اوزتکین هم در ساعت ۱۷ از شبکه دو روی آنتن می رود.

این فیلم با بازی آراس بولوت اینملی، نیسا سوفیا آکسونگور و زکری آرتور، داستان زندگی مرد جوانی به نام مهمت است که او را ممو صدا می زنند. ممو مشکل ذهنی دارد و همراه دختر ۶ ساله اش آوا و مادربزرگ پیرش در یک روستا زندگی می کند. روزی ممو که در نزدیکی صخره ای بوده و سعی داشته دختر کوچکی را نجات دهد اما آن دختر سقوط می کند و همه فکر می کنند ممو قاتل است و هیچ کس حرفش را باور نمی کند زیرا شاهدی نبوده و از آنجایی که بچه فوت شده دختر یکی از فرماندهان است، او را به زندان انداخته و قصد اعدامش را دارد اما ممو با آن مشکل ذهنی اش به تنها چیزی که فکر می کند دوری از دخترش است.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی جدید «سفر به اعماق جنگل» به کارگردانی ژاومه کویت سرا ساعت ۱۵ یازدهم فروردین ماه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، ادگار رامیرز و جسی پلمونس خواهیم دید: لیلی دختری ماجراجو به همراه برادرش تصمیم دارد به اعماق جنگل های آمازون به دنبال یک گل شفا بخش یک درخت افسانه ای برود تا بتواند به بیماران تمام دنیا کمک کند. آنها برای رسیدن به این گیاه از موزه تاریخ طبیعی یک سر نیزه را به سرقت برده و رهسپار می شوند. در جنگل های آمازون کسی حاضر نیست آنها را به محل این درخت ببرد چون ...

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «بلک کلینزمن» به کارگردانی اسپایک لی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

این فیلم با بازی آدام درایور، جان دیوید واشنگتن و لورا هریر، درباره ران استالورث سیاه پوستی است که در دهه هفتاد به عنوان کارآگاه در اداره پلیس شهر کلورادو استخدام می شود و در نخستین ماموریت به عنوان مامور مخفی در جنبش دانشجویان سیاه پوست شهر نفوذ می کند. ران گروه کوکلس کلان را که متشکل از سفیدپوستان نژاد پرست است را خطر بزرگی برای امنیت کشور می داند و با نفوذ به این گروه مانع بمب گذاری آنان در مراسم جنبش دانشجویان سیاه پوست می شود که ...

شبکه پنج سیما

این شبکه هم دو فیلم سینمایی برای امروز آماده پخش کرده است.

فیلم سینمایی جدید «فضانوردها ماجراهایی در اقیانوس» به کارگردانی اینا اولاننیکووا ساعت ۹ صبح از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان با بازی موریت چایب، ماری مونگ و پائولا آندره آ باروس خواهیم دید: محققانی به نام های بلکا و استرلکا برای تحقیق به مناطق گرمسیری اقیانوس اطلس که گرداب مرموز و خطرناکی است می روند که ...

 

فیلم سینمایی جدید «با ۱۰۰ تماس بگیر» به کارگردانی رنسیل دسیلوا نیز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی مانجو باجپایی، ساکشی تنوار و نینا گوپتا خواهیم دید: نیکل یک افسر در قسمت تماس های اضطراری است. زنی به نام سیما با وی تماس می گیرد و اعلام می کند که قصد خودکشی دارد. نیکل سعی دارد که نگذارد سیما دست به کار احمقانه ای بزند. پسر سیما با درو پسر نیکل دوست بوده اند و کشته شده است و حالا سیما به خانه نیکل رفته و همسر ش را گروگان می گیرد، او آنها را در مرگ پسرش مقصر می داند ولی ...

شبکه نمایش

شبکه نمایش هم شش فیلم سینمایی برای امروز، یازدهم فروردین ماه آماده پخش کرده است.

فیلم سینمایی «مرد آزاد» به کارگردانی شاون لوی ساعت ۱ بامداد پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جودی کومر و رایان رینولدز، خواهیم دید: گای در یک بازی کامپیوتری زندگی می کند و بر اساس کدی که برایش تعریف شده شخصیتش طراحی شده و در واقع یک شخصیت فرعی از یک بازی کامپیوتری است. طی یک جابجایی که در کدهای برنامه ایجاد شده است دست به کارهایی می زند که برای شخصیت اصلی بازی تعریف شده است و همین باعث تغییراتی در بازی شده است که تعجب شرکت برنامه ساز را برانگیخته است.

 

فیلم سینمایی «مرز سه گانه» به کارگردانی جی. سی. چاندور ساعت ۱۱ صبح امروز از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

در خلاصه فیلم این داستان با بازی بن افلک، اسکار ایزاک و چارلی هونام، آمده است: سانتیگو در پلیس مبارزه با مواد مخدر کار می کند و سال هاست به دنبال رئیس یک باند مواد بزرگ به نام لوریا هستند اما نمی توانند او را گیر بیاندازند. لوریا در بین پلیس و حتی سی آی و پلیس آمریکا نیرو دارد و به همین دلیل پلیس مبارزه با مواد نمی تواند او را گیر بیاندازد. یک شرکت امنیتی با واسطه توسط ارتش پاراگوئه به سانتیگو پیشنهاد می کنند که با تشکیل یک گروه غیررسمی به محل اختفای لوریا حمله کنند، او را کشته و پول های مخفی شده او را تحویل دهند و در قبال این کار درصدی از پول را دریافت کنند.

«زیر درخت هلو» از دیگر فیلم های سینمایی شبکه نمایش است که به کارگردانی ایرج طهماسب ساخته شده و ساعت ۱۳ یازدهمین روز تعطیلات نوروز روی آنتن می رود.

در این فیلم خواهید دید: در خانواده عارف پور هر کسی شب قبل از مرگ، در خواب می فهمد که فردا ساعت پنج عصر خواهد مرد. این سنت در خانواده عارف پور به زمان حال رسیده است. بزرگ خاندان عارف پور در خواب می بیند که زمان مرگش فرا رسیده به همین دلیل از صفا، مستخدم خانه زادش می خواهد که پسرش مسعود را خبر کند.

حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا، ایرج طهماسب و ... در فیلم سینمایی «زیر درخت هلو» بازی کرده اند.

همچنین فیلم سینمایی «پس گروهان هفتم چی شد» به کارگردانی روبر لامورو ساعت ۱۹ امشب از همین شبکه پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جین لیفبرو، پیر ماندی و آلدو ماکایون خواهیم دید: ارتش آلمان به سمت فرانسه حرکت می کند و فرانسوی ها نیز به جای مقابله به طور مداوم عقب نشینی می کنند. کاپیتان دومون مسئول گروهان هفتم ارتش فرانسه است و به دستور مافوق خود به سمت جنگل عقب نشینی می کند که ...

 

فیلم سینمایی «یک مشت پول درشت» به کارگردانی کولدو سرا هم ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی اما سوارز، ناتالی پوزا و هوگو سیلوا، درباره‌ مادری فداکار به نام راکل است که به مقدار زیادی پول نیاز دارد تا بتواند فرزندش آلبا را که توسط گروهی دزدیده شده است نجات دهد به همین دلیل وارد یک بانک می شود و داستان برای او به گونه ایی دیگر رقم می خورد و ...

 

فیلم سینمایی جدید «رفتگران فضایی» به کارگردانی جو سونگ هی ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی سونگ جونگ کی، کیم تائه ری، جین سئون کیو و یو هی جین آمده است: در سال ۲۰۹۲، خدمه رفتگرهای فضایی به نام ویکتوری را دنبال می کند. وقتی آنها یک ربات انسان نما به نام دوروتی را پیدا می کنند که به عنوان سلاحی برای کشتار جمعی شناخته می شود، درگیر یک معامله تجاری خطرناک می شوند که ...

شبکه کودک

فیلم سینمایی «اقیانوس ‌نوردها و حلقه آتش» به کارگردانی بلیر سیممونز و جین ژو هم برای پخش از شبکه کودک آماده شده است که ساعت ۱۴ امروز، یازدهم فروردین ماه به روی آنتن خواهد رفت.

در این انیمیشن خواهیم دید: اکتوناوت‌ها برای نجات موجودات اقیانوسی از سونامی و فوران آتشفشان در حلقه آتش اقیانوس آرام ، یک ربات جدید می‌سازند و با استفاده از هوش، تکنولوژی و روحیه همکاری و حس وظیفه شناسی، موجودات آبزی اقیانوس را از خطری که پیش روست نجات می‌دهند اما ...

شبکه امید

فیلم سینمایی جدید «هرج و مرج فضایی۲: میراثی نو» به کارگردانی مالکوم دی لی نیز ساعت ۱۸ امروز از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی دان چیدل، سدریک جو، لبران جیمز، کریس دیویس، سنیکا مارتین گرین، سیایر جِی رایت و هارپر لی اَلکساندِر، خواهیم دید: پسر لبرون جیمز بسکتبالیست مشهور امریکایی علاقه ای به حرفه پدرش ندارد و اکثر وقت خود را به بازی های رایانه ای می گذارند. همین موضوع باعث می شود تا خانواده اش نگران شوند.

شبکه افق

شبکه افق هم فیلم سینمایی «شمشیر سرنوشت» به کارگردانی یوکسی لی را ساعت ۱۶ امروز پخش خواهد کرد.

این فیلم با بازی اریک هیسائو، ای یانگ و وینجی وو، درباره شمشیرسازی زبردست است که بی رحمانه مقابل چشم فرزندش کشته می شود و فرزندش از آن پس در پی انتقام پدر، بزرگ می شود.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی ایرانی «پسر ارشد من» به کارگردانی افشین صادقی روز پنجشنبه، یازده فروردین ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره پیرمردی است که در سن ۷۰ سالگی تصمیم می‌گیرد ازدواج کند.

سیروس ابراهیم‌زاده، رضا بابک، مریم امیرجلالی، معصومه آقاجانی، افسانه ناصری و بهناز سلیمانی در فیلم تلویزیونی «پسر ارشد من» بازی کرده‌اند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «چگونه میلیاردر شدم» به کارگردانی علی عبدالعلی زاده هم ساعت ۱۱ امروز با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: رضا که جوان بی پولی است و با سند خانه مهتاب خواهر زنش مبلغ هفتاد میلیون تومان وام گرفته تا کاسبی راه اندازد ولی  شریکش آقای سعادتی پول را کلاهبرداری کرده و حالا مریم همسر رضا و خواهرزنش از او گله فراوانی دارند. رضا وارد خانه ای عجیب می شود و با مردی روبه رو می شود که ادعا می کند که آدرس گنجی را می داند و رضا و عمویش را به آنجا می برد و رضا با خوردن دانه هایی که در صندوقچه گنج می یابند خود را در خانه ای می بیند که صاحب آن است و همه امکانات در اختیار اوست.

زنده یاد فتحعلی اویسی، مریم امیر جلالی، السا فیروز آذر، مهدی امینی خواه و یوسف صیادی در فیلم سینمایی «چگونه میلیاردر شدم» بازی کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر