سریال‌های نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون از فردا پخش خواهدشد

پخش سریال های نوروزی شبکه های تلویزیونی رسانه ملی، از یکشنبه ۲۹ اسفند آغاز می شود .

سریال‌های نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون از فردا پخش خواهدشد
به گزارش مملکت آنلاین، سریال‌های «زیرخاکی ۳» از شبکه یک، «خداداد» از شبکه دو،«نجلا۲» از شبکه سه و «دردسر‌های شیرین» از شبکه پنج، در جدول پخش نوروزی ۱۴۰۱ سیما قرار گرفته است.

شبکه یک سیما، فصل سوم سریال «زیرخاکی» را از فردا ۲۹ اسفند هر شب ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن می‌برد. «زیرخاکی ۳» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا و با نقش‌آفرینی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح و .. .در ۱۴ قسمت برای نوروز ۱۴۰۱ پخش می‌شود.

شبکه دو سریال نوروزی خود را به نام «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۳ قسمت از ۲۹ اسفند روانه آنتن می‌کند. ساعت پخش این سریال نوروزی هر شب ساعت ۲۱:۳۰ است .داستان سریال «خداداد» کمدی است و مشکلات خانواده‌های ایرانی را از نظر مالی و با نگاهی نقادانه روایت می کند. رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور و ... در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. پخش این سریال چهل قسمتی از اول فروردین ۱۴۰۱ شروع می‌شود و تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد. قصه «نجلا۲» در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی و .. .در نجلا به ایفای نقش پرداخته‌اند.
سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی از ۲۹ اسفند در ۱۳ قسمت ، هرشب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود. داستان این سریال درباره زوجی است که بعد از ازدواج در زندگی‌شان با مشکلاتی جدی روبه رو می‌شوند. پوریا پورسرخ و مریم مومن نقش زوج قصه «دردسرهای شیرین» را بر عهده دارند و افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی و سمیرا حسینی به همراه رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی، دیگر نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر